قزوین

صدور کیفرخواست یکی از کارکنان شهرداری‌های استان قزوین

صدور کیفرخواست یکی از کارکنان شهرداری‌های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محمد قاسمی، دادستان قزوین در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش واصله از سوی بازرسی کل استان قزوین در خصوص تخلفات مالی احدی از کارکنان یکی از شهرداری‌های استان با همکاری همسر خود، پرونده‌ای در یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان تشکیل و متهمان موصوف تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.
او افزود: اتهام این کارمند اخذ ۲۲فقره رشوه از افراد مختلف که بخشی از این مبالغ به حساب همسر او واریز شده و سپس به حساب متهم ردیف اول (کارمند شهرداری) انتقال یافته است.
دادستان مرکز استان در ادامه بیان کرد: در این پرونده ۶متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و اتهامات آنها ۲۲فقره اخذ رشوه، معاونت به تسهیل ۹فقره وقوع جرم ارتشاء و پرداخت چندین فقره رشوه است، که هم‌اکنون تمامی متهمان با تودیع وثیقه آزاد هستند.
قاسمی همچنین گفت: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی در شعبه رسیدگی‌کننده و بر اساس گزارش سازمان بازرسی استان، بررسی حساب‌های بانکی متهمان، اظهارات اخذ شده از برخی مراجعین و اهالی توسط بازرسان دستگاه‌های نظارتی، گزارشات مرجع انتظامی، اظهارات متهمان و دفاعیات بلاوجه آنها، اتهامات موصوف محرز گردید و کیفرخواست متهمان صادر و پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادگاه‌های کیفری دو قزوین ارسال شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در برخورد با تخلفات و مفاسد کاملا جدی است و در مسیر مبارزه با فساد، با هیچکس تعارف ندارد و قطعاً برخورد بدون اغماض در انتظار آنها است.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا