سمنان

صدور پروانه‌های احداث و پایان کار ساختمانی‌در شهرکهای صنعتی استان سمنان به صورت الکترونیکی صادر می‌شود

صدور پروانه‌های احداث و پایان کار ساختمانی‌در شهرکهای صنعتی استان سمنان به صورت الکترونیکی صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان محمدرضا باقری با اعلام این خبر افزود: باتوجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، نیازی به مراجعه و حضور متقاضیان محترم به ستاد مرکزی شرکت نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا تمام متقاضیان با مراجعه به دفاتر شهرک‌های صنعتی استان سمنان مدارک را از طریق سامانه eservice.isipo.ir ارسال و درخواست‌های خود را تا حصول نتیجه پیگیری مجوز پروانه احداث ساختمانی و پایان‌کار دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: دفاتر شهرک‌های صنعتی شاهرود، دامغان، سمنان، شهمیرزاد، سرخه، آرادان، گرمسار و ایوانکی آماده دریافت مدارک متقاضیان است.

وی یادآور شد: با الکترونیکی شدن امور واگذاری زمین تا گواهی پایان کار که مورد تأکید دولت سیزدهم و وزارت صنعت، معدن و تجارت است، دغدغه امضاهای طلایی و اعمال نفوذ اشخاص در واگذاری اراضی صنعتی و … حذف می‌شود.

باقری تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح از بین بردن بروکراسی‌ زائد اداری و کاهش رفت و آمد صنعتگران به دفتر مرکزی شرکت‌ شهرکهای صنعتی ، حذف اعمال نفود، سلیقه و نظرات شخصی افراد در زمینه تمام مسائل مربوط به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا