فرهنگ و هنر

صحنه‌ای که اشک همسر شهید رضایی‌نژاد را درآورد

صحنه‌ای که اشک همسر شهید رضایی‌نژاد را درآورد

شهره پیرانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فیلم هناس را چهار بار به صورت کامل دیده‌ام و دوست دارم باز هم تماشایش کنم. از همان بار اول به عنوان یک مخاطب خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فیلم رضایت دارید بیان کرد: آنچه فیلمنامه نویسان و کارگردان ها و بازیگران از من پرسیده اند در فیلم لحاظ شده و آنچه بیرون آمده مورد پسند من است.

او درباره بازی بازیگران فیلم گفت: بازی نقش اصلی این فیلم یعنی آقای بهروز شعیبی را خیلی دوست داشتم. چون او نقش همسر شهیدم را بازی می کند. خانم مریلا زارعی هم در نقش من خوب ظاهر شدند.

پیرانی افزود: سکانس روی بالکن اشک من را درآورد. همچنین سکانس شهادت که خانم زارعی به پیکر همسرش نگاه می کند و نفس کشیدن شهید را رصد می کند تکان‌دهنده بود. این دقیقا کاری است که خودم انجام دادم. من هم بعد از شهادت به طور مرتب می رفتم و می آمدم و نفس کشیدن داریوش را رصد می کردم. می خواستم ببینم او زنده است یا خیر.

وی با بیان این که هیچ نکته ای در فیلم نیست که واقعیت نداشته باشد گفت: شاید بخش‌هایی به تناسب درام برجسته یا ضعیف شده باشد. فیلمنامه هناس بر اساس مصاحبه هایی که با من صورت گرفته نوشته شده است.

فیلم هناس با موضوع ترور شهید داریوش رضایی نژاد شهید هسته‌ای ساخته شده است.

هِناس با نام پیشین صورت فلکی به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

۵۸۵۸

وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری سایر بازیگران این فیلم هستند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا