سمنان

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، ارتباط با نسل جوان را در قالب یک راهبرد مورد توجه قرار داده است

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، ارتباط با نسل جوان را در قالب یک راهبرد مورد توجه قرار داده است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، فرشید فلاح در نشستی با مدیر راهبرد جوان و نوجوان با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی با تدوین و واگذاری راهبردها، نقشه راه تهیه شده است باید به اهدافی که در این شورا دیده شده نزدیک شده و گام برداریم.

وی، با اشاره به دغدغه های جوانان تصریح کرد: باید تلاش شود دستگاههای فرهنگی در اجرای این راهبرد به اهداف جوانان نزدیک شوند و لازم است نیازسنجی جوانان را یکی از اولویت های کارگروه علمی مشورتی در شورای فرهنگ عمومی استان قرار دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه “جهاد تبیین” باید در این راهبرد مورد توجه ویژه قرار گیرد اظهار داشت: با توجه به مخاطبان موضوعات کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی باید تاثیرات آن را در جامعه اثر گذار و مشاهده شود.

مدیر راهبرد جوان و نوجوان شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز در این نشست با ارائه گوشه های از فعالیت ها در خصوص این راهبرد گفت: پیگیری تاسیس خانه خلاقیت نوجوان استان با موضوعات فرهنگ در برنامه قرار دارد.

عرب پور، همچنین برگزاری جشن ویژه دانش آموزان در هفته آتی در دو منطقه سمنان را از دیگر برنامه ها در این خصوص برشمرد.

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برای پیگیری مسایل و برنامه های فرهنگی در این استان، 18 راهبرد را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی تدوین و با همکاری دستگاههای مختلف در دست اجرا دارد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا