گلستان

شهید قاسم سلیمانی مانع بزرگ اهداف آمریکا در منطقه بود/ اندیشه شهید سلیمانی در نسل جوان ما جاری و ساری است

به گزارش خبرگزاری recive از گنبدکاووس، حسین کریمی‌اول امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مسجد قائمیه اظهار کرد: گرچه شهید سلیمانی را‌ ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما‌تفکر و اندیشه وی مانند ولایتمداری، وفاداری، استکبارستیزی و غیره در جوانان ما، انصارالله و حزب‌الله جاری و ساری بوده و اتفاقات بعد از شهادت این دلاور مرد که در نابودی آمریکا و دیگر دشمنان رخ داده نتیجه مبارزه همین جوانان با استکبار است.

وی تصریح کرد: همه لشکرها مانند فاطمیون، زینبیون، انصارالله، حزب‌الله، سپاه قدس و بسیاری از گروه‌ها و لشکرهای انقلابی جوان که توسط حاج قاسم و یا بعد وی شکل گرفته و آماده عملیات مناسب در موقعیت مناسب به فرمان رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با استکبار بوده و دشمنان داخلی و خارجی بدانند‌ که تفکر و اندیشه حاج قاسم زنده و پایدار است.

* دل‌های ما ایرانیان و مردم کشورهای اسلامی از شهادت شهید سلیمانی آرام نمی‌گیرد

کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: دل‌های ما ایرانیان و مردم کشورهای اسلامی از شهادت شهید سلیمانی آرام نمی‌گیرد تا دشمنان داخل و خارجی تقاص اقدام احمقانه خود را بدهند‌ و بزرگترین انتقام ما خروج کامل آمریکا از منطقه غرب آسیا خواهد بود.

وی ادامه داد: یادمان نرفته که در فتنه ۹۸ با موضوع بنزین مزدوران داخلی و خارجی بستری فراهم  کردند که عکس حاج قاسم توسط برخی از مردم ایران و عراق پاره شد و این مزدوران داخلی از همان تشکیلاتی بودند که سبب شهادت رجایی و باهنر شده و تابوت صوری برای کشمیری درست کرده و وی را فراری دادند، همان تفکر و گرای دادن در شهادت حاج قاسم دخیل بوده و بدانند که سینه گداخته ما خاموش نمی‌شود تا انتقام خود را از این مزدوران بگیریم.

کریمی‌اول گفت: ما از مکتب حاج قاسم یاد گرفتیم که در وسط میدان خطر حاضر شده و در درون اتش دشمنان پخته شویم.

وی بیان کرد: برای ظهور امام زمان (عج) و تشکیل تمدن نوین اسلامی به مردانی چون حاج قاسم‌ها نیازمندیم تا با بصیرت، استقامت، شجاعت و پایداری با دشمن مبارزه کنند.

کارشناس مسائل سیاسی اجتماعی گلستان ابراز کرد: همه مردم ایران و نیروهای انقلابی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی هم‌پیمان شدیم تا پای انقلاب و نظام‌ جمهوری اسلامی بمانیم و از آرمان شهدا و نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنیم، در این مسیر افرادی که واقعا به تعهد خود عمل کردند به شهادت رسیدند و برخی هم منتظر شهادت در این مسیر هستند، همه ما باید مانند حاج قاسم سلیمانی که رهبر معظم انقلاب وی را نماد صدق و اخلاص دانستند صادق بوده و به پیمان خود وفادار باشیم.

* شهید قاسم سلیمانی تنها مانع بزرگ اهداف آمریکا در منطقه بود

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی و یاران باوفایش برای امنیت‌ و آسایش ملی در منطقه رشادت‌های بی‌شماری انجام دادند که باید برای این مبارزات صادقانه و مخلصانه سرتعظیم فرود آورده و بدانیم که اگر شهید سلیمانی و یارانش شجاعانه در منطقه حضور نداشتند، آمریکا با تشکیل داعش و نفوذ به داخل ایران حمام خون راه انداخته و ملی‌گرایان همراه زن و فرزندانشان در کوه و بیابان آواره می شدند.

کریمی‌اول با اشاره به اقدامات گسترده آمریکا در ۲۰ سال گذشته برای نابودی ایران اسلامی به تحلیل سردار شهید سلیمانی بیان کرد: آمریکا با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی خود را تنها قدرت برتر جهان در دنیای معاصر تصور کرد و با حمله به عراق و با حیله برقرار امنیت در جهان بعد از حادثه سپتامبر و همچنین تشکیل گروه تکفیری داعش قصد داشت انقلاب اسلامی را به طور کامل از بین ببرد.

وی افزود: تنها مانع بزرگ آمریکا که نگذاشت وی به اهداف خود در منطقه دست پیدا کند شهید قاسم سلیمانی بود که به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بی‌پروا و شجاعانه وارد میدان شد و تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را‌ از بین برد و نقش بر آب کرد.
انتهای پیام/۲۳۰۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا