همدان

شهید على‌اصغر محمدى: سنگرها را خالى نگذارید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علی‌اصغر محمدی؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با درود فراوان به امام عزیزان پیر جماران و با سلام بر شهداى مظلوم انقلاب اسلام ایران و با سلام به مجروحین و مستضعفین حضور محترم پدر و مادر گرامی‌ام سلام عرض می‌کنم پس از عرض سلام امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشید.

مادر گرامى از تو طلب پوزش می‌کنم که با وجود این همه رنج و زحمتى که برایم از اولین لحظات حیات کشیدى فرزندى شایسته نبودم و نتوانستم کوچکترین زحمت تو را جبران کنم.

پدر گرامى از شما هم بخاطر اینکه فرزندى شایسته برایتان نبودم عذرخواهى می‌کنم چرا که اگر مادرم در خانه وظیفه تربیت مرا داشت شما هم در کنار آن از اول عمر توان خود را براى من به کار بردید و فرزندى شایسته پیدا نکردید که در پیرى یار شما باشد.

از برادرانم نیز عذر مى خواهم که براى آنان برادر و یارى غمخوار نبودم از فامیل و آشنایان نیز عذر می‌خواهم که باعث سربلندى آنان نبودم، پدر و مادر گرامی‌ام از مال دنیا چیزى ندارم درباره آن حکم کنم. اگر کشته شوم بدانید براى وطن اسلامی‌ام به جبهه آمدم و براى دفاع از آن کشته می‌شوم. خواهرانم از شما مى خواهم حجاب اسلامى را رعایت نمایید و سعى کنید زینب (س) را الگوى زندگى خویش قرار بدهید.

از همه دوستان نهایت تشکر را دارم و امیدوارم از من ناراحتى نداشته باشند و مرا ببخشند، در ضمن از جوانان عزیز مى خواهم سنگرها را خالى نکنند، اى جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.

انتهای پیام/ 89001/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا