همدان

شهیدمحمدعلی بایره: تا آخرین نفس از اسلام دفاع خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهیدمحمدعلی بایره؛

بسم الله الرحمن الرحیم

کسانیکه در راه خداکشته می‌شوند آنها را مرده مپندارید بلکه زنده‌اند و جاوید است ولیکن شما این حقیقت را در نخواهیدیافت با سلام و درود فراوان بر منجی عالم بشریت حضرت مهدی ارواحناله‌الفدا و نایب بر حقش امام خمینی ای مسلمانان به پا خیزید از اسلام و آرمان انقلاب حفاظت کنید در جایی که تمام کفر جهانی در برابر ایران اسلامی ایستاده‌اند جای نشستن نیست باید به ندای این حسین زمان یعنی امام امت به پا خاست و باید یزید زمان یعنی صدام و حامیانش مبارزه کرد و تا سرنگونی صدام و دارودسته‌اش از پای نخواهیم نشست، درودخدا بر این ملت خداجوی ایران که همچون ابراهیم فرزندان خود را به میدان نبرد می‌فرستند و هراسی هم ندارند.

درود خدا بر سرور آزادگان حسین ابن علی که این درس را بر ما مسلمانان آموخت و ما پیرو سرور شهیدان حسین ابن علی و فرزند برومندش امام خمینی هستیم و از اسلام و قرآن تا آخرین نفس دفاع خواهیم کرد هرچند تک تک‌مان به شهادت برسیم چون شهادت یک افتخار است برای ما و نصیب همه کس نخواهد شد.

پیام من به برادرانم این است اگر شهید شدم ناراحت نباشید و پیامم به مادرم این است چون کوه استوار باشی و در برابر منافقین کوردل ضعف نشان ندهید و گریه نکنید و برای من سیاه نپوشید.

پیامم به خواهرانم این است چون حضرت زینب(س) استوار باشند چون اگر ناراحتی بکنید فردای قیامت زینب سلام الله علیها از شما شکایت می‌کند و اما شهادت آرزوی دیرینه ماست که اگر خدا توفیق دهد به آن سعادت برسم پیامم به مادر و برادرانم و خواهرانم و بستگانم این است برای من سیاه نپوشید و گریه نکنید و تقوی پیشه کنید.

پیامم به همسرم این است از شهادت من ناراحت نباشید، بچه‌هایم را به تربیت اسلامی وارد کنید تا بتوانند برای اسلام و جامعه ثمربخش باشند در ضمن من از تمام اهالی روستای کله خان و دیگر آشنایان می‌خواهم هرکدام از من ناراحتی داشته‌اند حلالم کنند والسلام.

انتهای پیام/ 3140/ 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا