همدان

شهیدعلى‌حسن قربانى: پشتیبان امام باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

3603/ تبرک لحظاتمان با شهیدعلى حسن قربانى؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین 

با عرض سلام خدمت پیشگاه مولا امام زمان امید ضعیفان جهان و نایب برحقش خمینى پیر جماران و روندگان راهش جمله شهیدان و پیروان مکتبش جمله رزمندگان اسلام.

من کوچکتر از آنم که وصیتى براى امت حزب‌الله داشته باشم ولى وظیفه شرعى حکم می‌کند که وصیت کنم، از ملت ایران مى خواهم پشتیبان امام عزیز باشند و تا رفع کل فتنه در جهان جنگ را ادامه دهند و یاور اسلام و مسلمین باشند.

اما سخنى با خانواده گرامی‌ام، اول خدمت پدر عزیزم سلام عرض می‌کنم و می‌خواهم اگر شهید شدم ناراحت نباشید چون امانتى بیش در دست شما نبوده‌ام و از اینکه شهید می‌شوم باید خوشحال باشىد که امانت خدا را خوب توانسته‌ىد نگهدارید.

نمى دانم با چه زبانى از مادر مهربانم قدردانى کنم. مادر عزیز می‌خواهم اگر خدا مرا شهید کرد ناراحت نشوى زیرا تو از زینب بالاتر نیستى و خون من از خون على اکبرها رنگین تر نیست پس خدا را شکر کن که پسرت در راه خدا از دنیا رفته است.

اگر مى خواهى فرداى قیامت نزد زینب (س) و فاطمه (س) روسفید باشى ناراحت نباش و از اینکه نتوانسته ام زحمات شما را جبران کنم خیلى عذر می‌خواهم.

اما سخنى با برادرهاى عزیزم امیدوارم شما نیز در مرگ برادر ناراحت نشوید و گریه و زارى نکنید زیرا من از قاسم حسین(ع) بالاتر نیستم از این رو به حال من گریه و زارى نکنید و خدا را شکر کنید برادرتان در راه خدا شهید شده و راهى بجز راه خداوند نرفته است.

از تمام اهل خانواده‌ام طلب حلالیت می‌کنم، از خدا اول طلب پیروزى می‌کنم و درخواست دارم تمام رزمندگان را پیروز کند با آرزوى سلامتى امام عزیز و پیروزى رزمندگان اسلام و ظهور هر چه زودتر مولا صاحب‌الزمان و موفقیت روز افزون شما خانواده گرامى را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/ 89001/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا