اردبیل

شهردار اردبیل از استخدام‌های غیرمعقول گذشته پرده برداشت؛ رفتگرانی که میز کارمندی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری شامگاه امروز در هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به وضعیت خدمات شهری در اردبیل اظهار کرد: در خصوص مخازن زباله بیش از ۵۰۰ سطل زباله نوسازی خواهد شد ولی در حوزه خدمات شهری بعضی از ایرادها و نواقص مربوط به برخی استخدام‌های شهرداری در خصوص جذب رفتگر بوده است.

وی افزود: به طوریکه برخی افراد با نام رفتگر و با تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس و دکترا جذب شده اما در بخش‌های دیگری مشغول به فعالیت شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا نحوه ارائه خدمات در مناطق مختلف با کم و کاستی‌هایی مواجه شود که تلاش می‌کنیم با ساماندهی کارگران خدمات شهری این مسئله حل شود.

شهردار اردبیل علت عدم دسترسی به قسمت‌هایی از سایت شهرداری را غیرمعقول عنوان کرد و ادامه داد: در اثر همین عدم شفافیت بیش از ۵۵۰ نفر در سال‌های گذشته به روی کار آمده‌اند که تا یک ماه آینده این سایت بروزرسانی خواهد شد و تمامی شهروندان در جریان تمام جزئیات و برنامه‌های شهرداری قرار خواهند گرفت.

صفری با بیان اینکه در ۴۵ روز اخیر بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در شهرداری اردبیل هزینه شده و مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است گفت: تلاش شده است حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود و امیدواریم طرح تفصیلی شهرداری نیز که با رکود ۶ ساله مواجه است در عرض ۵ ماه آینده آماده  شود.

وی در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به آتش نشانان گفت: تامین تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی در دستور کار شهرداری قرار دارد و مشکلات بیمه تکمیلی آن‌ها نیز به زودی رفع خواهد شد.

صفری گفت: لایروبی و ساماندهی رودخانه بالیخلو که در برخی مناطق بیش از ۷۰ سانتی‌متر لجن وجود دارد و متاسفانه آبگیری و لایروبی این رودخانه به سال آینده موکول شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا