البرز

شهرداری ۸ کیلومتر از رودخانه کرج را ساماندهی می‌کند

شهرداری ۸ کیلومتر از رودخانه کرج را ساماندهی می‌کند

به گزارش recive از البرز؛ «داود نجفیان» در مراسم کلنگ‌زنی پارک «رود» واقع در مناطق آزادشده رودخانه کرج که با حضور استاندار البرز، رئیس‌کل دادگستری البرز، دادستان عمومی و انقلاب کرج، شهردار کرج، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، گفت: با اجرای طرح ساماندهی رودخانه کرج خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی رودخانه کرج طی سال‌های گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای صورت گرفت، افزود: با تنظیم این تفاهم‌نامه مقرر شد که هشت کیلومتر از رودخانه کرج به‌منظور ساماندهی در اختیار شهرداری کرج قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز گفت: کل این پروژه هشت کیلومتر است که پارک ساحلی بخشی از این طرح بوده و فاز اولش در حال اجرا است.

نجفیان در بخش دیگری با اشاره به آلودگی‌هایی که رودخانه کرج را تهدید می‌کند ازجمله ورود فاضلاب، گفت: امیدوارم این پروژه که مورد حمایت دستگاه قضا و استانداری است هر چه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با تأکید بااینکه این طرح به‌صورت جامع در استان اجرایی می‌شود، گفت: با تشکیل کارگروه‌های متشکل از دستگاه‌های قضایی و دیگر نهادهای مربوطه تصرفات و آزادسازی این محدوده صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز ابراز امیدواری کرد: با عزم جدی دستگاه‌های مجموعه شهر بتوان رویکردهایی که در این طرح دیده‌شده اجرایی شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا