اجتماعی

شهادت و مجروحیت ۱۳ هزار مأمور ناجا در راه مبارزه با مواد مخدر/ارائه خدمات پلیسی با اپلیکیشن «پلیس من»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار مهدی  حاجیان، معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در برنامه« شب نشینی شبکه جام جم» به اپلیکیشن جدید «پلیس من» اشاره و اظهار داشت: مردم ازطریق اپلیکیشن «پلیس من» می‌توانند بلافاصله بعد از سرقت خودرو، اطلاعات آن را ثبت کرده تا خودروی‌شان در تعقیب پلیس قرار گیرد.

وی گفت: در این اپلیکیشن بیش از ۱۵ خدمت مختلف در حوزه راهنمایی و رانندگی و وضعیت گذرنامه، مفقودی گذرنامه و ارائه آن در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

سخنگوی نیروی انتظامی عملکرد پلیس در حوزه مبارزه با موادمخدر اشاره و بیان داشت: جمهوری اسلامی با ایستادگی مقابل قاچاقچیان مواد مخدر به حفاظت و پاسداری از جامعه بشریت می کند و در این راه بیش از ۱۳ هزار شهید و مجروح  تقدیم ایران کرده است.

وی با بیان اینکه در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستیم؛ تصریح کرد: اگر جلوی ترانزیت مواد مخدر گرفته نشود جامعه بشری به انحطاط کشیده می شود برای همین مردم جهان باید قدر جمهوری اسلامی را بداند چون مبارزه هایش در این زمینه جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه جمهوری اسلامی در این زمینه با جدیت ادامه دارد تا جهان و فرزندان و جوانان در امنیت باشند خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین المللی باید از کشف و امحای مواد مخدر در ایران حمایت کنند چون اگر ما مبارزه نکنیم سازمان های بین المللی و کشورهای اروپایی که قدردان هم نیستند دچار چالش های جدی خواهند شد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا