فرهنگ و هنر

شعرهای زهرا موسوی در «گِل شُلَکی چی می‌شه!» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «گِل شُلَکی چی می‌شه!» نوشته زهرا موسوی و تصویرگری ثریا علی‌جان‌زاده از مجموعه کتاب‌های «این جوری بود، اون جوری شد» توسط «کتاب‌های زرافه» در ۲۸ صفحه و در قطع خشتی برای گروه سنی الف و ب، با قیمت ۳۸هزارتومان به چاپ رسیده است.

این کتاب در قالب شعری جذاب و تصاویری زیبا، کودکان را با مراحل تبدیل شدن خاک به ظروف سفالی آشنا می‌کند. از زمانی که یک خاک تبدیل به گِل شده و توسط کوزه‌گر و طی مراحل مختلف ظرفی ساخته و سپس با قرار گرفتن در کوره و رنگ‌آمیزی آن به یک ظرف سفالی تبدیل می‌شود.

این مجموعه کتاب‌ که تاکنون پنج جلد از آن با عناوین «هیس هیسی چی می‌بافه»، «مامان درخت گل به سر»، «ببعی نه پشم هیچ هیچ» و «اجی مجی یه دونه» و «گِل شُلَکی چی می‌شه!» چاپ و منتشر شده، کودکان را با مراحل رشد و تغییر و تحول جانوران، گیاهان و خوراکی‌ها آشنا می‌کند. بنابراین والدینی که می‌خواهند کودکان خود را با مفاهیم محیط زیستی آشنا کنند می‌توانند از این کتاب‌ها بهره‌مند شوند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «توی خانه‌تان لیوان سفالی دارید؟ یا کاسه و بشقاب سفالی؟ همان‌ها که رنگ‌های آبی و سبز قشنگ دارند؟ همان‌ها که خوردن دوغ و آش تویشان خیلی می‌چسبد؟ دوست داری بدانی ظرف‌های سفالی ایرانی چه جوری ساخته می‌شوند؟ بله؟ پس باید این کتاب یعنی «گل شلکی چی می‌شه!» را بخوانی.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرده یا با پخش مدادآبی به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا