سمنان

شش میلیون نفر از مردم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

شش میلیون نفر از مردم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ در آیین افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی بیمارستان امام رضا علیه السلام شهرستان میامی گفت: خدا را شاکرم که در چنین روز مبارک و فرخنده ای در خدمت مردم استان سمنان می باشم و از تلاش استاندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، صمیمانه تشکر می کنم.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان و در تمامی شاخص های این حوزه جمهوری اسلامی ایران با فاصله ، از کشورهای منطقه خاورمیانه پیشتاز است.

عین اللهی با بیان اینکه بزرگترین ثروت ما در حوزه سلامت نیروی انسانی بسیار خوب و توانمند است، افزود: ۹۸ درصد از داروی مورد نیاز مردم در داخل کشور تولید می شود و ۲۵ درصد از حوزه دانش بنیان کشور نیز در حوزه سلامت ، فعال است.

وی در ادامه عنوان داشت: حضور حوزه سلامت در مناطق محروم از دستاوردهای مهم نظام است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دانشگاههای بسیارخوب وبزرگ کشور است که خدمات ارزشمندی را ارایه می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استاندار سمنان ، استانداری جهادی و فعال است که حمایت بسیار خوبی از حوزه سلامت دارند.

عین اللهی تصریح کرد: در طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد ۱۰۸۰۰ تخت به مجموع تختهای بیمارستانی کشور اضافه و تعداد ۷۸۰۰ تخت نیز بزودی اضافه خواهد شد.

وی همچنین گفت: در طی فعالیت دولت سیزدهم تعداد ۸۵۰ پروژه بهداشتی به بهره برداری رسیده و تعداد ۲ هزار پروژه بهداشتی دیگر نیز در آینده افتتاح خواهد شد .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی حدود ۳۰۰ شهید را در ایام فراگیری کرونا تقدیم سلامت کشور کرد، گفت: در تلاشیم تا خدمات بستری را بصورت رایگان به مردم کشور ارائه نماییم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا