اخبار ورزشی

شرط پورعلی‌گنجی برای پیوستن به پرسپولیس چیست؟

شرط پورعلی‌گنجی برای پیوستن به پرسپولیس چیست؟

در روزهای اخیر صحبت‌هایی در خصوص علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش تیم ملی کشورمان مطرح شد. این در حالی است که نه باشگاه پرسپولیس و نه این بازیکن پاسخ دقیقی درباره این مسأله ارائه نداده‌اند. پورعلی‌گنجی که در تیم شنزن چین بازی می‌کرد پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدتی است که دور از میادین قرار دارد و پس از بهبود نسبی در چند وقت اخیر در تمرینات پرسپولیس و نساجی حاضر شد تا آمادگی نسبی خود را به دست آورد.
در این باره مطلع شدیم که باشگاه پرسپولیس یک دور مذاکره با این بازیکن ملی‌پوش انجام داده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یک جلسه مذاکره با پورعلی‌گنجی انجام داده اما توافق قطعی و صد درصد هنوز به دست نیامده است.
در خصوص این جلسه که طرفین علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن آن ندارند صحبت‌هایی صورت گرفته اما بحث مالی به میان نیامده است. هر چند که شنیده می‌شود پورعلی‌گنجی خواستار این شده تا پرسپولیس برای فصل آینده تیم قدرتمندی را ببندد. در سال منتهی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر این بازیکن به این دلیل خواستار بستن یک تیم قدرتمند شده که بتواند عملکرد چشمگیری داشته باشد تا دوباره جایگاه خود را در تیم ملی فوتبال کشورمان به دست بیاورد.
از آنجایی که طرفین این مذاکره علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن این مسأله ندارند احتمالاً به تأیید این خبر نخواهند پرداخت اما چیزی که واقعیت دارد مذاکره‌ای است که بین رضا درویش و مرتضی پورعلی‌گنجی انجام شده و احتمالاً باید منتظر دور بعدی مذاکرات و توافق احتمالی برای پرسپولیسی شدن این بازیکن باشیم؛ پورعلی‌گنجی پیش از این و در یک برنامه تلویزیونی ابراز تمایل کرده بود که بتواند پیراهن پرسپولیس را به تن کند و به نظر می‌رسد بعد از چند سال اخبار ضد و نقیض در این خصوص، همبازی سابق ژاوی در السد قطر بتواند پرسپولیسی شود.
۲۵۶ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا