اخبار ورزشی

شرط عجیب انگلیس برای تنیس‌باز روسی

شرط عجیب انگلیس برای تنیس‌باز روسی

به گزارش خبرگزاری recive، به دنبال نگرانی‌هایی که در خصوص عدم حضور ورزشکاران روسی و بلاروس در مسابقات مختلف وجود دارد، رئیس انجمن حرفه‌ای تنیس زنان (WTA) تاکید کرد که نباید به دلیل تصمیمات رهبران، ورزشکاران را از حضور در مسابقات منع کرد.
استیو سایمون در این باره گفت: ورزشکاران تنیس در بخش زنان و مردان می‌توانند در مسابقات شرکت کنند اما بدون پرچم و سرود ملی کشورشان.
به دلیل چالش‌های به وجود آمده روسیه نتوانست در مسابقات تنیس دیویس کاپ شرکت کند. چند رشته ورزشی ورزشکاران روسیه و بلاروس را از مسابقات منع کردند اما سایمون اعلام کرد که فکر نمی‌کند چه اتفاقی در تنیس رخ دهد.
سایمون در گفت‌وگو با BBC، اظهارداشت: شما هرگز نمی‌دانید آینده چه خواهد شد اما می‌توانم به شما بگویم که ما هرگز ورزشکاران را از شرکت در تورهای مختلف به دلیل موقعیت‌های سیاسی که ممکن است رهبری آنها داشته باشند، منع نکرده‌ایم.
پیش از این وزیر ورزش انگلیس گفته بود که دنیل مدودف قهرمان مسابقات آزاد آمریکا باید تضمین دهد که از ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه حمایت نمی‌کند تا بتواند در مسابقات ویمبلدون امسال شرکت کند.
سایمون گفت: اگر دولت‌ها به بازیکنان روسی و بلاروسی اجازه ورود به کشورها را ندهند، انجمن حرفه‌ای تنیس زنان مجبور خواهد شد موضع خود را تغییر دهد زیرا سازمان مجبور است از قوانین پیروی کند.
256 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا