سیاسی

«شباهت دقیق» مسمومیت دختران دانش‌آموز با شهادت محسن فخری زاده به روایت نماینده مجلس

«شباهت دقیق» مسمومیت دختران دانش‌آموز با شهادت محسن فخری زاده به روایت نماینده مجلس

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعلاً گزارش علمی- امنیتی در راستای مسمومیت دانش آموزان منتشر نشده است، تصریح کرد: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.
هادی بیگی‌نژاد پنجشنبه ۱۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در رابطه با مسمومیت دانش آموزان هنوز به جمع‌بندی کلی نرسیده‌ایم، افزود: ما با یک پدیده جدید مواجه هستیم که فعلا اطلاعات تخصصی خاصی درباره آن در دست نیست.
وی با بیان اینکه با وجود بررسی های تخصصی انجام شده هیچ اثر خاصی از ماده سمی در درب و دیوار کلاس های یافت نشده است، ادامه داد: در حال حاضر نه ماده سمی که با آن دانش آموزان را مسموم می کنند، می شناسیم و نمی دانیم با چه تیمی و پروژه ای طرف هستیم، این مساله دقیقاً مانند نحوه شهادت دکتر محسن فخری زاده است.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.
نماینده مردم ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بحث مسمومیت دانش آموزان یک پدیده علمی- امنیتی تبدیل شده است، افزود: متاسفانه امروز این مساله سبب شده تا دشمنان نظام و انقلاب، از نظر رسانه ای ذهنیت منفی برای جامعه ایجاد کنند.
بیگی نژاد با تاکید بر اینکه در شرایط حال حاضر کشور پرداختن به اتفاقات و اقدامات مثبت انجام شده و امیدآفرینی در جامعه از وظایف مسئولان و رسانه‌هاست، گفت: به نظر بنده عملکرد این دوره از مجلس در حوزه قانونگذاری خوب بوده اما در حوزه استیضاح وزرا عملکرد مطلوبی نداشتیم و جای کار دارد.

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس: هنوز «سرنخ و عامل اصلی» مسمومیت دانش آموزان پیدا نشده

وزارت کشور: «حدود پنج نفر» در موضوع بدحال شدن دانش‌آموزان «دستگیر» شده‌اند / بازداشت‌ها در «۶ استان» بوده / برنامه‌ریز اصلی، «۴ کانال تلگرامی» دارد

بیانیه وزارت کشور: «پدری»، مواد تحریک‌کننده را از طریق «فرزند خود» به «داخل مدرسه» فرستاده

بیانیه وزارت اطلاعات درباره یافته‌های «بررسی‌ها و پیگیری‌های» پرونده مسمومیت دانش‌آموزان

تکرار «کار خودشونه» در هر رخداد ناگوار، «زنگ خطری» جدی برای نظام

نماینده مجلس: مسمومیت ها، بخشی از استراتژی صهیونیستی «مرگ با هزار شمشیر» است / مدارس را «تعطیل» کنیم، دشمن به هدف خود می‌رسد

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا