اخبار ورزشی

شاکی پرسپولیس: فدراسیون فوتبال کار قانونی را انجام ندهد به فیفا و AFC شکایت می‌کنم

شاکی پرسپولیس: فدراسیون فوتبال کار قانونی را انجام ندهد به فیفا و AFC شکایت می‌کنم

میثاق معمارزاده، درباره طلب خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبق روند قانونی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس باید طلب من که مربوط به ۱۲ سال قبل است پرداخت کند. هر کدام از مدیران عاملی که در این مدت به باشگاه آمدند، پرداخت پول مرا عقب انداختند. ۱۰ سال به باشگاه پرسپولیس نرفتم اما یک روز گفتند بیا با هم توافق کنیم. وقتی برای تفاهم کردن به ساختمان پرسپولیس رفتم، ترکاشوند، معاون سابق باشگاه با بی‌ادبی گفت هر کاری می‌خواهی انجام بده و از پرسپولیس شکایت کن. آن روز مجبور شدیم از باشگاه شکایت کنیم.
* ارزش  طلب من از پرسپولیس ۲۸ برابر افت کرده است
وی ادامه داد: اینکه بازیکنی که امروز بازی نمی‌کند یا خارجی نیست حق ندارد، بحث جدایی است. هواداران پرسپولیس، باشعور هستند و افرادی که به دلیل پیگیری مطالباتم به من فحاشی می‌کنند، پرسپولیسی نمی‌دانم. دلیلی ندارد من که اکنون بازی نمی‌کنم یا خارجی نیستم، پولم را نگیرم اما بازیکن خارجی چندین برابر حقش را بگیرد. طلب من برای فصل ۹۰-۸۹ است که دلار در ایران هزار تومان بود. امروز دلار نسبت به آن زمان ۲۸ برابر شده است. یعنی ارزش پولی که برایش زحمت کشیده بودم، ۲۸ برابر افت کرده است.
* قراردادم با پرسپولیس سفید بود اما آقایان پولی که خودشان در قرارداد نوشتند هم پرداخت نکردند
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس عنوان کرد:‌ به این دلیل که دلم به عنوان یک هوادار با پرسپولیس بود، با این باشگاه در دوره مدیرتی حبیب کاشانی، قرارداد سفید امضاء کردم و خود باشگاه کمتر از حقم، مبلغی را در قرارداد نوشت اما امروز حاضر نیست همان مبلغ را پرداخت کند. در شرایطی که آن زمان از یک باشگاه دیگر پیشنهاد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی داشتم. همین آقایانی که درباره طلب من صحبت می‌کنند، حاضر هستند خانه و ماشین خود را با قیمت سال ۹۰ به من بفروشند؟ آیا مدیرعامل، سرمربی، بازیکن و سرپرست فعلی تیم مجانی کار می‌کنند که نباید پول بازیکن قدیمی پرسپولیس پرداخت شود؟
* فدراسیون فوتبال کار قانونی را انجام ندهد به فیفا و AFC شکایت می‌کنم
معمارزاده تصریح کرد: چند بازیکن پرسپولیس در جریان بازی رباط صلیبی پاره کرده‌اند؟ در جریان بازی برای این تیم رباط پاره کردم، زیر شکمم پاره شد، کتفم شکست اما حرفی نزدم. اکنون هم باشگاه موظف است پولم را بدهد اما می‌خواهند با راه انداختن جو و خط دهی به چند کانال هواداری، جو را شلوغ کنند که این مسائل برای من موضوعیتی ندارد. از طریق فدراسیون فوتبال اقدام کردم و اکنون فدراسیون موظف است قانونی کار را انجام بدهد.  در غیر این صورت به AFC و فیفا نامه می‌زنم. آدم باید شرف داشته باشد و ناموس من به دلیل پیگیری حقم نباید فحش بخورد. این کارها زشت است.
* وزیر ورزش قبلی کار غیرقانونی انجام داد
وی عنوان کرد: من پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را نبسته‌ام. چند نفر از این باشگاه شکایت کرده‌اند و باید شکایت‌شان به نتیحه برسد. با دخالت‌های وزیر ورزش قبلی، پنجره دو باشگاه با وجود بدهی‌های‌شان به افراد مختلف باز شد و این کار غیرقانونی است. نمی‌دانم اکنون حمید سجادی به عنوان یک فرد ورزشی در جایگاه وزیر ورزش چه کاری انجام می‌دهد؟
* مقدار طلب من نسبت به طلب یک خارجی که در سطح دروازه‌بان پنجم پرسپولیس هم نیست خنده دار است
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درمورد اینکه آیا از زمان حضور رضا درویش در این باشگاه، با وی برای دریافت طلبش صحبت کرده است، گفت: برای من جالب است که این آقایان اصلا ما را نمی‌بینند. آنها فکر مسائل دیگری هستند و پرداخت طلب امثال من برای‌شان مهم نیست. حاضر نیستند جلسه‌ای برگزار کنند تا ببینند درد و مشکل‌مان چیست؟ این روش برای مدیریت درست نیست. مقدار طلب من در مقابل پول‌های بازیکنان فعلی خنده دار است اما در زمان خودش پول خوبی بود. به یک خارجی که در سطح دروازه‌بان پنجم پرسپولیس هم نیست، سالی ۴۰۰ هزار یورو پول داده‌اند تا روی نیمکت بنشیند. اکنون هم که شکایت کرده باید یک میلیون یورو پول بگیرد.
* به من گفته‌اند پنجره پرسپولیس بسته است اما از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم
معمارزاده افزود: اگر می‌خواستم پنجره پرسپولیس را ببندم، ۱۰ سال پیش دنبال این موضوع می‌رفتم اما کمیته وضعیت باید روند قانونی را درباره شکایت طلبکاران این باشگاه انجام بدهد. الان هم از باز یا بسته بودن پنجره بی‌اطلاع هستم. به من گفته‌اند پنجره پرسپولیس بسته است اما اینکه فردا باز یا بسته باشد به مسائل دیگر بازمی‌گردد.
بیشتر بخوانید:

رای کمیته استیناف علیه پرسپولیس/عکس

تمدید قرارداد زبیدی هافبک تیم نفت آبادان تا پایان فصل جاری

واکنش کنایه آمیز بازیکن مغضوب، به اقدام گل محمدی/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا