اخبار ورزشی

شادی کاپیتان منچستریونایتد جنجال آفرید +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی آلبانی به برتری 5 بر صفر رسید.

در این بازی «هری مگوایر» گل اول سه‌شیر را به ثمر رساند و پس از آن خوشحالی جنجالی را به نمایش گذاشت.

مگوایر که در این روزها در تیم منچستریونایتد، عملکردی به شدت ضعیف از خودش به جا گذاشته، پس از گلزنی برای تیم ملی، دستش را به عنوان پاسخ به انتقادات بالا گرفت تا این موضوع با واکنش شدید «روی کین» همراه شود.

روی کین گفت: او دستانش را روی گوشش گذاشت تا به همه منتقدان بگوید که نباید انتقاد کنند. این حرکت او شرم‌آور است. او در چندین ماه گذشته برای منچستریونایتد فاجعه کار کرده است. حالا گل زده و فکر می‌کند که می‌تواند به منتقدان بگوید که دهانشان را ببندند. این حرکت او شرم‌آور است.

ایان رایت، دیگر کارشناس برنامه Itv گفت: اصلا نیازی نبود او چنین خوشحالی را انجام دهد.شاید اگر من بودم این کار را انجام می‌دادم ولی تو هنوز سال‌های زیادی داری که فوتبال بازی کنی و باید پیشرفت کنی. 

منچستریونایتد در این ماه‌ها به شدت با مشکل خط دفاعی روبه‌رو است و مقابل منچسترسیتی و لیورپول با نتیجه مفتضحانه ای شکست خورده است. بسیاری معتقد هستند که کاپیتان منچستریونایتد یعنی «هری مگوایر» مشکل بزرگ خط دفاعی تیم است و باید کاپیتانی به کسی مثل رونالدو واگذار شود.

سرالکس فرگوسن نیز پیشتر اعلام کرده بود که بازوبند باید به رونالدو سپرده شود. 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا