اخبار ورزشی

سیدجلال: مصدومیت بازیکنان الهلال الکی است/ باید آمادگی همه چیز را داشته باشیم

خبرورزشی –

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از پرواز این تیم به عربستان برای بازی با الهلال گفت: بازی مهمی است و امیدوارم دست پر برگردیم.

پرسپولیس و الهلال روز ۲۴ مهر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم دیدار می‌کنند. این در حالی است که پرسپولیس از سال ۲۰۱۸ دو بار به فینال آسیا رسیده اما هنوز قهرمان نشده است.

حسینی در این خصوص گفت: قهرمانی در آسیا سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم. در این چند سال تلاش کردیم که نشد. مسابقات آسیایی سخت است. این مسابقه هم یک جنگ نابرابر است. دو بار تا فینال رسیدیم و امیدوارم این بار هم برسیم.

پیش از این گفته می‌شد الهلال برای دیدار با پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارد اما طبق اعلام رسانه‌های عربستان، مصدومیت نفرات این تیم رفع شده است.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به این موضوع گفت: مصدوم اینها الکی است. این تیم‌ها خودشان را آماده می‌کنند. فدراسیون و باشگاه‌هایشان هم هماهنگ هستند و با تمام قدرت می آیند. آنها میزبان هستند و در شرایط سختی بازی داریم. امیدوارم بچه‌های ما درک کنند. بعد از بازی با استقلال تاجیکستان، تمرکزمان روی بازی با الهلال و بازی نیمه نهایی بود. خیلی از برنامه ریزی ما طبق این بازی بود. امیدوارم چیزهایی که کار کردیم را انجام بدهیم.

پرسپولیس در حالی با الهلال بازی می‌کند که مسابقات لیگ برتر تعطیل بود و این تیم در شرایط صد درصدی مسابقه نیست. سرخپوشان تنها با انجام سه بازی تدارکاتی داخلی به مصاف الهلال می‌روند.

حسینی در این مورد و عدم حمایت از پرسپولیس گفت: متاسفانه بازی‌های لیگ تعطیل بود. هیچکس را ندیدیم. تمرکزها روی بازی تیم ملی بود. بازی تدارکاتی خیلی خوب است و باید از سپاهان هم تشکر کرد. همان بازی بود که انجام دادیم و امیدوارم این مسابقه به ما کمک کند.

بازی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی به میزبانی الهلال برگزار می‌شود و این موضوع کار نماینده ایران را سخت‌تر می‌کند.

حسینی گفت: باید آماده همه شرایط آنجا باشیم. میزبان هستند و قدرت زیادی در این کارها دارند. باید آمادگی همه چیز را داشته باشیم.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا