اخبار ورزشی

سولدو: برای استقلال 3 امتیاز مهمتر از بازی زیبا است

سولدو: برای استقلال 3 امتیاز مهمتر از بازی زیبا است

به گزارش خبرگزاری recive؛ زونیمیر سولدو در نشست خبری قبل بازی با استقلال، اظهار داشت: فردا بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم. استقلال تیمی است که  تاکنون در لیگ برتر باخت نداشته و کسب سه امتیاز برایشان مهمتر از انجام بازی زیباست.
وی با بیان اینکه  توانستیم تا حدودی از مشکلات هفته گذشته عبور کنیم، ادامه داد: فیلم چندین بازی استقلال را نگاه کرده‌ایم و بازیکنان را برای ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند، همراه با کسب نتیجه خوب آماده کرده‌ایم.
سولدو در خصوص میزان رضایتش از تمرینات آماده‌سازی تیم در نیم فصل، گفت: یک هفته به خوبی تمرین کردیم؛ اما به دلیل بیماری کرونا، کمی وقفه در روند آماده‌سازی تیم ایجاد شد. متاسفانه گرفتاری برخی از اعضای تیم به بیماری کرونا در نتیجه بازی گذشته تاثیر گذاشت که امیدوارم تمامی نفرات را در بازی با استقلال در اختیار داشته باشم.
سرمربی تراکتور تصریح کرد: تمام تلاشمان را برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل انجام دادیم. بازیکنان خارجی، معیارهای مدنظرمان همچون کیفیت و آمادگی بالا را نداشتند. به همین دلیل سراغ بازیکنان داخلی رفتیم و توانستیم چند بازیکن در پست‌های مورد نیاز به تیم اضافه کنیم. امیدوارم این بازیکنان باعث ایجاد رقابت در تیم شوند و کمک حال ما در ادامه مسابقات باشند.
سولدو در خصوص محرومان و مصدومان تیم برای بازی با استقلال، بیان کرد: عبدالله حسینی و محمد مسلمی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

بیشتر بخوانید:

خروج سراجی از هیات رییسه فدراسیون فوتبال
نظر شما درباره عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال چیست؟
طارمی سوژه توئیتر یوفا پیش از تقابل با لاتزیو/عکس

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا