خوزستان

سواحل به تدریج آزاد و برای استفاده عموم مهیا می شوند

سواحل به تدریج آزاد و برای استفاده عموم مهیا می شوند

به گزارش خبرنگار recive از آبادان، احمد وحیدی در جریان بازدید از خاکریز مرزی اروندرود در آبادان، از تخصیص اعتبارات مالی بیشتری برای توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: خاکریز ساحل اروندرود که از سال ۱۳۶۷ و در جریان جنگ تحمیلی برای عملیات دفاعی طراحی و ساخته شده بود در آینده‌ای نزدیک و با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولان محلی برداشته می‌شود.
وی افزود: پس از برداشتن خاکریز و به منظور استفاده همگانی از ظرفیت‌های گردشگری و صیادی؛ در ساحل اروندرود اقداماتی همچون آسفالت، برق رسانی، نصب روشنایی و زیباسازی انجام می شود.

وی با بیان اینکه طبق دستور اخیر رئیس جمهور، مسئولیت آماده سازی سواحل آزاد شده برای استفاده عمومی به عهده ی وزارت کشور نهاده شده است، تصریح کرد: کار آزادسازی و ایجاد بستر مناسب برای استفاده تمامی مردم در بیشتر سواحل شمالی کشور اجرایی شده هرچند سواحل جنوبی را نیز شامل می‌شود.
وزیر کشور؛ با تاکید دوباره بر آغاز طرح آماده سازی سواحل برای استفاده عمومی، یادآور شد: هر میزان از سواحل که از دست ساحل خواران  آزاد می‌شود در اختیار شهرداری ها و سپس بخشداری‌ها قرار داده می‌شود تا امکانات رفاهی و بستر لازم برای بهره مندی مردم فراهم شود.
وحیدی؛ گفت: سواحل به تدریج و با نظارت دقیق وزارت کشور و شهرداری آزادسازی و آماده سازی می شود تا مانع دست اندازی و سوء استفاده متخلفان و طمع کاران شویم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا