اخبار استانها

سهم 62 درصدی واحدهای صنعتی از دانش بنیان های چهارمحال و بختیاری

سهم 62 درصدی واحدهای صنعتی از دانش بنیان های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، سجاد رستمی افزود:این واحدهای صنعتی دانش بنیان در زمینه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم های خودکار،دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، فناوری زیستی،کشاورزی و صنایع غذایی،فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای و… فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: واحد های صنعتی دانش بنیان در مجموع بیش از سه درصد مجموع واحدهای تولیدی حوزه صنعت،معدن وتجارت را تشکیل می دهند.

رستمی افزود: شناسایی واحدهای صنعتی مستعد دانش بنیان و کمک به دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی و معدنی از طریق ظرفیت مشاوران و کلینیک های کسب و کار، ارائه تخفیف و تشویق جهت استقرار شرکتهای دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی و فناوری از جمله مهمترین برنامه های این سازمان در سال جاری است.

وی گفت:شرکت های دانش بنیان در دو بخش دانش بنیان نوپا و دانش بنیان صنعتی فعالیت می کنند که منجر به ثروت آفرینی و ایجاد ارزش افزوده در حوزه دانش بنیان می شوند.

رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: اعطای تسهیلات ارزان قیمت، مشوق برای واگذاری زمین، معافیت‌های مالیاتی و خدمات‌رسانی ویژه از مهمترین مزایای تبدیل شدن کارخانه‌های صنعتی به شرکت‌های دانش بنیان است

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا