اخبار ورزشی

سلطانی‌مهر: امیدوارم از ابتدا ذوب‌آهن را بالای جدول ببینیم/مهدوی‌کیا می‌تواند تیم امید را قهرمان آسیا کند

محمد سلطانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط ذوب آهن پیش از هفته اول لیگ بیست و یکم، اظهار داشت: ما جزو اولین تیم‌هایی بودیم که تمریناتمان را شروع کردیم. برنامه خوبی در پیش فصل داشتیم. 11 بازی دوستانه انجام دادیم که فکر نمی‌کنم تیمی این تعداد بازی را برگزار کرده باشد. این بازی‌ها برای هماهنگی قبل از شروع فصل نیاز بود و الان آماده‌ایم فصل جدید را شروع کنیم.

وی در مورد ادامه کار در ذوب‌آهن عنوان کرد: حضورم در ذوب‌آهن امسال دو ساله می‌شود. دوست داشتم در ذوب آهن بمانم و به این تیم کمک کنم. جو تیم مثل همیشه خوب است. ذوب آهن تیم ریشه‌داری است و هیچ کس دوست نداشت که سقوط کند. خدا کمک کرد و تیم در لیگ برتر ماند. با برنامه‌ریزی خوب باشگاه کادر فنی جدید خیلی زود مشخص شد. در پیش فصل بدنسازی خوبی داشتیم و امیدواریم شروع خوبی در فصل جدید داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن در مورد بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان گفت:  تلاش می‌کنیم ذوب آهن متفاوت‌تری را نسبت به سال قبل داشته باشیم و امیدوارم از ابتدای فصل تیم را در بالای جدول ببینیم. بازی اول در هر تورنمنتی خیلی مهم است. در زمین حریف بازی داریم اما برای 3 امتیاز به زمین می‌رویم. امیدوارم آینده خوبی در انتظار ما باشد.

سلطانی‌مهر در مورد کار با مهدی تارتار  عنوان کرد: او آدم شناخته‌ شده‌ای است و با حضورش شرایط جدیدی ایجاد شده،‌ هر بازیکنی دوست دارد که در تیم تارتار بازی کند و او بهترین گزینه بود. امیدوارم همه بتوانیم به تیم کمک کنیم تا از شرایط بد گذشته فاصله بگیرد. نفراتی که امسال جذب شدند جزو بهترین بازیکنان تیم‌های خودشان بودند. من تیم را به لحاظ نفری خوب می‌بینم ولی در کل عیار تیم در مسابقات مشخص می‌شود. امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امیدوارم مشکلی نباشد تا بتوانیم روند رو به جلویی را در پیش بگیریم.

عضو تیم امید در مورد اینکه جزو بازیکنان جوان ذوب‌آهن و بنزین سبز این تیم محسوب و توجه بیشتری به او می‌شود، گفت: به هرحال به بازیکنان ملی در باشگاه‌ها نگاه ویژه‌تری می‌شود. باعث افتخار من است که برای تیم ملی امید کشورم بازی می‌کنم. تلاشم را بیشتر می‌کنم تا به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوم.

وی افزود: بعد از 8-7 سال سابقه ملی در رده‌های مختلف امسال شرایطی به وجود آمد تا در تیم ملی امید هم زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا کار کنم. برای من افتخار است که بتوانم به او کمک کنم. مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا هفته آینده فکر می‌کنم همین موقع شروع می‌شود. چهارشنبه شب بعد از بازی با نفت آبادان به تهران می‌روم و امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم.

هافبک تیم امید گفت: جمعه شب عازم مسابقات می‌شویم. از تمام مردم عزیز می‌خواهم از ابتدای راه برای تیم ملی امید دعا کنند که بتوانیم در مرحله مقدماتی گام محکمی برداریم، به مرحله نهایی برسیم و در تاشکند ازبکستان نتیجه خوبی بگیریم. تلاش می‌کنیم جزو سه تیم اول آسیا بشویم و بعد از حدود 56 سال بتوانیم سهمیه حضور در المپیک که در شهر پاریس برگزار می‌شود را کسب کنیم. کادر فنی که مهدی‌کیا آورده کاملا آلمانی و خیلی باتجربه هستند. می‌توانند این تیم را قهرمان آسیا کنند. با این حال باید وارد مسابقات شویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. تلاش می‌کنیم در مرحله مقدماتی میخ را محکم بکوبیم و مقتدرانه به مرحله نهایی برسیم تا حریفان بدانند که ایران تیم قدرتمندی دارد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا