چهارمحال و بختیاری

سلامت معلمان ودانش اموزان اولویت اموزش وپرورش میباشد

سلامت معلمان ودانش اموزان اولویت اموزش وپرورش میباشد

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به منظور بررسی نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس استان از مدارس متوسطه دوم شهید رحمن استکی، متوسطه اول عصر دانش، هنرستان شهید حقیقی، هنرستان تربیت‌بدنی کوثر و دبستان 22 بهمن ناحیه یک شهرستان شهرکرد بصورت سرزده بازدید کرد.
افشین امیریان در این بازدیدها ضمن تقدیر از زحمات معلمان که در دوران شیوع ویروس کرونا دوچندان شده، گفت: رعایت موازین بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان و معلمان برای ما در اولویت است اما برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی صورت پذیرد که با دوری دانش‌آموزان از مدرسه به سلامت روان و تعلیم و تربیت آن‌ها ضربه‌ای وارد نشود.
وی ادامه داد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که جایگزینی برای مدرسه و معلم و آموزش حضوری وجود ندارد و دوری دانش‌آموزان از مدرسه علاوه بر مشکلات آموزشی، مشکلات سلامت روانی و جسمی را نیز در پی خواهد داشت.
امیریان افزود: رعایت موازین بهداشتی در مدارس مورد بازدید در سطح عالی بود که صمیمانه از کادر اجرایی این مدارس تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم خانواده‌ها نیز با توجه به رعایت موازین بهداشتی در این سطح، با کادر مدارس همکاری نمایند و از امکانات آموزش حضوری استفاده نمایند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا