سیاسی

 سفر فرمانده کل سپاه به مناطق زلزله‌زده خوی + عکس

 سفر فرمانده کل سپاه به مناطق زلزله‌زده خوی + عکس

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به منظور بازدید از ‌مناطق زلزله‌زده وارد فردوگاه خوی شد تا با حضور در مناطق زلزله‌زده در جریان آخرین وضعیت مردم و نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گیرد.
فرمانده کل سپاه بلافاصله به مناطق آسیب‌دیده از زلزله رفت و در جریان میزان خسارت و نحوه امدادرسانی نیروهای سپاه به مردم زلزله‌زده قرار گرفت.
وی با حضور در چادر زلزله‌زدگان ضمن گفت گوی رودررو با مردم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) مستقر در منطقه دستور داد تا اسکان، تغذیه، درمان و سلامت مردم را با جدیت دنبال کنند.
فرمانده کل سپاه در دیدار چهره به چهره با ‌زلزله‌زدگان بر امدادرسانی ‌سپاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد و ‌گفت: عملیات مردم‌یاری سپاه ادامه خواهد داشت.
سرلشکر سلامی با حضور در چند چادر زلزله زدگان در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به فرماندهان سپاه حاضر در منطقه دستور داد سریعا مشکلات این خانواده‌ها برطرف شود.
در حاشیه بازدید فرمانده کل سپاه از یکی از چادرها، جوانی با اشاره به اینکه در زلزله جهیزیه‌اش آسیب دیده است و قرار بوده که به زودی مراسم جشن ازدواج شان را برگزار کنند، از سرلشکر سلامی درخواست مساعدت کرد که فرمانده کل سپاه به سردار حزنی دستور داد یک سری جهیزیه به این جوان تحویل شود.
‌براساس این گزارش، ‌از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، ارسال تجهیزات سنگین مهندسی از قبیل بیل بکهو به همراه هشت دستگاه کمپرسی و خودروهای سنگین مهندسی در دستور کار سپاه قرار گرفت و هم اکنون نیز بخش قابل توجهی از ادوات مهندسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) نیروی زمینی سپاه در عملیات امدادرسانی و مردم یاری به هم میهنان زلزله زده در شهرستان خوی حضور دارند.

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا