اخبار ورزشی

سرپرست ملوان: فقط به صعود فکر می کنیم/نبود هوادار همه تیم ها را اذیت می کند

حسین برومند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی ملوان مقابل خیبر خرم آباد در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز در بهترین شرایط قرار دارد. ما در خرم آباد هستیم و همه کارها با برنامه انجام شده است. در این مسابقه فقط حمید کاظمی حضور ندارد که به دلیل دریافت چهار کارت زرد در چند بازی قبل محروم است. همه بازیکنان اصلی تیم را در اختیار داریم و تیم در بهترین شرایط خود قرار دارد. ما تنها به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.

سرپرست ملوان در مورد حواشی دیدار با مس کرمان که به دلیل حضور غیر قانونی هواداران این تیم برای دقایقی بازی متوقف شد، عنوان کرد: ملوان هواداران پر شور زیادی دارد و به دلیل این که در بالا جدول قرار دارد تماشاگران دوست دارند که در ورزشگاه حضور داشته باشند تا بازی تیم مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند.

وی افزود: ممنوع بودن حضور تماشاگران در استادیوم ها  باعث می شود برای همه سوال پیش بیاید، که چرا سینماها و استخرها با وجود این که محیط بسته است، باز هستند؟ چرا استادیوم ها که در محیط باز است و در آنجا هواداران می توانند دستور عمل های بهداشتی را رعایت کنند، همچنان ورود تماشاگر ممنوع است؟ 

برومند تصریح کرد: این اتفاق همه تیم ها را اذیت می کند. همان طور که می دانید قدرت بزرگ ملوان هواداران هستند که متاسفانه عدم ورود آنها برای ما مشکل ایجاد می کند و نمی دانیم که چه کاری قرار است انجام شود.  ابلاغیه ای برای ما ارسال شده که تماشلاگران تنها با رعایت پروتکل ها می توانند وارد  ورزشگاه ها شوند اما اعلام نکرده اند که چه زمانی این کار انجام می شود. فدراسیون هر چه سریع تر مشکل حضور هواداران را حل کند تا آن ها با همان ظرفیت کم بتوانند وارد استادیوم شوند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا