سمنان

سرپرست جدید اداره کل گمرک استان سمنان معرفی شد

سرپرست جدید اداره کل گمرک استان سمنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان در این مراسم در ابتدا جمعه ای ریاست اتاق بازرگانی ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه سعدالدین در طول مدیریت ایشان در گمرک سمنان گفت : از زمانی که گمرک سمنان افتتاح شد سعدالدین حضور داشته اند و یکی از باسابقه ترین مدیران گمرک سمنان می باشد که با توجه به به انتقال به چندین گمرک بزرگ کشور دوباره شاهد برگشت ایشان به استان و ارایه خدمات بودیم با دیدگاه مثبت و خوب ایشان با واحدهای تولیدی بسیاری از مشکلات پیش روی برداشته می شد و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در غرب و شرق استان یکی از کارهای مهم ایشان بود.متاسفانه هم اکنون بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی درخصوص مسائل ارزی می باشد و همه دستگاههای مرتبط با همکاری یکدیگر باید در رفع مشکلات شرکتها تلاش نماییم .

جمعه ای ازسرپرست گمرک سمنان نیز خواستند ادامه دهنده راه دکتر سعدالدین باشند و با روان سازی اجرای قانون در تسریع و تسهیل کارهای واحدهای تولیدی بکوشند .

در ادامه پورنبوی به نمایندگی از واحدهای تولیدی استان ضمن تشکر و قدردانی ویژه از آقای سعدالدین و پیگیریهای ایشان در حل مشکلات واحدهای تولیدی گفت : حضور گمرک در استان باعث رونق اقتصادی و توسعه زیر ساخت ها شده است و این رونق در دوران تصدی ایشان بیشتر محقق گردیده است و خدا را شکر که با تمهیدات به وجود آمده بیشتر صادرات از خود استان انجام می گیرد.

سپس دکتر علی سعدالدین ضمن تشکر وهمراهی امامان جمعه سمنان ، استانداران ،نمایندگان استان ، مدیران دستگاههای اجرایی و کارکنان گمرک استان گفت : بهترین حالت برای انسان در خدمت مردم بودن است پست و مقام رفتنی است و عملکرد و نحوه انجام کار در زمان محدودی که در اختیار داریم برای انجام خدمت ماندنی است .

ایشان با ابراز خرسندی از گذشته بیان کرد : اگر نقص و کمبودی هم بوده تلاشها برای رفع آن انجام شده است .کارکنان گمرک استان در تمامی اوقات شبانه روز و هر زمان که نیاز بوده حاضر شده و در شرایط سخت انجام وظیفه کرده اند و از آنان بسیار سپاسگزارم .

برای آقای حاجیان که از نیروهای بسیار متعهد وفنی هستند در پست جدیدآرزوی موفقیت دارم .

در ادامه صادقی معاون محترم اقتصادی با اشاره به آیه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق تصریح کرد با توجه به این آیه شریف جا دارد از زحمات و تلاشهاو پیگیریهای مجدانه آقای دکتر سعدالدین در رشد و شکوفایی اقتصادی استان و رشد ارزش دلاری کالاهای صادراتی صمیمانه تشکر نمایم . نگاهی که ایشان به انجام کارها داشتند نگاه مثبت و تاثیر گذار بود که این نگاه باید به تمام مدیران استان تعمیم داده شود آمار و ارقام ارایه شده از گمرک امیدوار کننده است و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید گمرک را داریم .

حاجیان نژاد سرپرست گمرگ استان گفت گمرک مرزبان اقتصادی کشور می باشدو با توجه به وجود تحریم ها و مشکلات ارزی متاسفانه واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی مواجه شدند که گمرک با تمام توان خود در کنار شرکتها بود و همچنان در ارایه خدمات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در پایان تقدیرنامه های استاندارمحترم سمنان – ریاست محترم امور اقتصادی و دارایی استان – ریاست محترم اتاق بازرگانی و … تقدیم دکتر علی سعدالدین شد .

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا