سمنان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان دامغان منصوب شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان دامغان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، در حکم انتصاب سرپرست اداره میراث‌فرهنگی دامغان به امضای مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سمنان آمده است: «تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان خصوصاً فرماندار محترم، پاسخ به هنگام اربابان رجوع و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی از جمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌ا… رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام‌خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

پیش از این «مهدی قاسمی» رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان بود. مهدی قاسمی نیز در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سمنان به‌ عنوان سرپرست گروه سرمایه‌گذاری معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان منصوب شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا