اجتماعی

سردار هادیانفر: خودرو دنا در تصادف تا موتور جمع شد ولی «ایربگ» آن باز نشد

سردار هادیانفر: خودرو دنا در تصادف تا موتور جمع شد ولی «ایربگ» آن باز نشد

به گزارش خبرگزاری recive و به نقل از سایت پلیس، سردار هادیان ‌فر در این باره گفت: البته تعداد خودروهای توقیف شده حدود ۱۶ هزار خودرو بود که به دلیل همراهی خانواده‌هایشان توقیف یک تا سه ساعت شدند، اما چهار هزار و ۶۰۰ خودرو توقیف کامل شده و تا اطلاع بعدی در توقیف می‌مانند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست که قوانین را رعایت کنند تا در تعطیلات نوروزی و حتی سال جدید شاهد کاهش تصادفات باشیم.

هادیان‌فر درباره کیفیت کیسه هوای خودروهای داخلی با اشاره به یک حادثه تصادف بین خودروی دناپلاس ۱۴۰۰ و لندکروز در محور رشت به تهران اظهار کرد: خودروی دناپلاس بر اثر این تصادف تا موتور جمع شده بود اما کیسه هوا باز نشده و این مساله یک بحث جدی است که در شورای عالی نیز رییس جمهوری تاکید داشت که بحث ایمنی را در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است که سازمان‌ها و شرکت‌های خودروساز را دعوت کنیم و اشکالات خودروهایشان را به آنها تفهیم کنیم و صورت جلسه تنظیم شود و در راستای برطرف کردن آنها گام بردارند چرا که ما قوانین خوبی داریم اما نظارت‌ها خوب نیست و باید اشکالات درست شود و گرنه باید جلوی شماره‌گذاری را بگیریم.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس راهور: نمی‌دانم خودروسازان در خودرو باک بنزین می‌گذارند یا تی.ان.تی؟

توقیف ۴۶۰۰ خودروی حادثه‌ساز در نوروز

47231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا