کرمان

سردار سلامی: ارمغان شهید سلیمانی عزت‌بخشی به امت اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین سلامی امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: مردم به زیبایی وظیفه و تکلیف خودشان را در برابر خون همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای امنیت و مدافعان حرم و شهدای سلامت کشور و به‌خصوص قافله سالار شهیدان فرمانده دلاور و سرافراز اسلام به خوبی می‌دانند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: نیازی نیست راه را برای مردم مشخص کنیم و مردم می‌دانند که راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید سلیمانی هم قبل از شهادت و هم بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب است که با ایشان می‌توان راه را خوب آموخت و طی کرد و سعادت و آزادی مسلمانان را تضمین کرد.

وی افزود: راه شهید سلیمانی راه جهاد بود راهی که مسلمانان با حرکت و جوشش و با حضور در صحنه‌های سخت می‌توانند از هویت و حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و یک دنیای آزاد و با کرامت برای خودشان بسازند.

سردار سلامی گفت: ارمغان شهید سلیمانی عزت‌بخشی به امت اسلامی بود و پیام ما به دشمنان این است که ما همان راه ادامه می‌دهیم و از عزت و استقلال و آزادی دفاع می‌کنیم و اجازه نفوذ دشمن به درون سرزمین‌های اسلامی را هرگز نخواهیم داد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا