آذربایجان شرقی

«سد معبر»؛ گره کور خیابان‌های تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویزهادی در جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر با انتقاد از وضعیت ساماندهی دستفروشان گفت: شرایط اقتصادی برخی از شهروندان را به کسب در آمد از دست فروشی ترغیب می‌کند اما نباید اجازه داده شود برخی افراد سودجو با سد معبر در خیابان و ایجاد ترافیک اقدام به سلب آسایش مردم کنند. 

وی با بیان اینکه معاونین خدمات شهرداری های مناطق باید با همکاری نیروی انتظامی و سایر ارگان های مربوطه از ایجاد ترافیک توسط این افراد جلوگیری کند، گفت: در عین حال که باید حواسمان به دستفروشان  و معیشت آنها باشد باید جلوی سودجویان را نیز گرفت. 

احد صادقی دیگر عضو کمیسیون نیز با بیان اینکه شهرداری نباید به گونه‌ای با دستفروشان برخورد کند که گاهی به شدت باشد و گاهی هیچ کاری نداشته باشد بلکه باید به صورت مستمر آنها را ساماندهی کند گفت: در وضعیت فعلی می‌توان با ساماندهی دستفروشان که ترافیک ایجاد نکنند و با ایجاد بازارچه های محلی از این مشکل کاست. 

غلامرضا احمدی عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه در زمینه ساماندهی وانت بارها نیز اگر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به پای کار بیایند و با جریمه وانت هایی که با ایجاد ترافیک اقدام به خرید و فروش می کنند برخورد کنند دیگر شاهد بستن خیابان ها نخواهیم بود. 

همچنین در این جلسه که با حضور شهرداران متاطق ۱ و ۲ تبریز برگزار شد آمادگی این مناطق برای مواجهه با شرایط آب و هوایی زمستان بررسی شد.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا