سمنان

ستاندار سمنان: استان سمنان تاکنون رتبه دوم‌ پرداخت تسهیلات رونق تولید کشور را به خود اختصاص داده است

ستاندار سمنان: استان سمنان تاکنون رتبه دوم‌ پرداخت تسهیلات رونق تولید کشور را به خود اختصاص داده است

به گزارش خبرگزاری recive سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از ابتدای سال تاکنون بر اساس گزارش اعلام شده، تعداد ۶ هزار و ۲۶۰ مورد طرح تسهیلات رونق تولید در کشور ثبت شده است که از این تعداد، ۷۱۸ طرح متعلق به استان سمنان است.
وی افزود: از تعداد ۷۱۸ مورد طرح ثبت نام شده در بحث تسهیلات رونق تولید در استان سمنان، ۲۰۴‌ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد ریال مورد بررسی و تایید قرار گرفته و به بانکهای عامل معرفی شده است.
هاشمی خاطر نشان کرد: از ۲۰۴ طرح معرفی شده به بانکهای عامل استان، تعداد ۱۱۸‌ مورد تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال به متقاضیان تاکنون پرداخت شده است.
وی بیان داشت: با تعداد طرح های‌ پرداخت شده توسط بانکهای عامل استان، بالغ بر ۲۰.۲۰ درصد تسهیلات رونق تولید کشور طی ۵ ماهه گذشته به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شده است.
استاندار سمنان تصریح کرد: سال آتی بر اساس‌ میزان‌ پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، سهمیه های این حوزه به استان ها اختصاص می یابد که‌ نیاز است در این‌ خصوص تمهیدات لازم اتخاذ و تلاش ها برای پرداخت تسهیلات با جدیت دنبال شود.
وی اذعان داشت: در بحث‌ مصوبات تسهیلات اقتصادی سفر لازم است تا بانکهای عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات ورود جدی تر داشته باشند.
استاندار سمنان گفت: جلسات شورای‌ هماهنگی‌ امور بانکهای استان در راستای رفع موارد و مباحث موجود در حوزه بانکهای عامل به صورت‌ مستمر برگزار شود

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا