اخبار ورزشی

ستاره سرخ‌ها آقای گل بدون پنالتی لیگ برتر

ستاره سرخ‌ها آقای گل بدون پنالتی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری recive؛ مهدی عبدی بعد از این که از ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل گل گهر بیرون گذاشته شد، در بازی مقابل مس رفسنجان موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و نقش مهمی در پیروزی با ارزش سرخ پوشان ایفا کرد.  عبدی با زدن هفت  گل در حالی که از اکثر مهاجمان تراز اول لیگ ایران کمتر به میدان رفته است، نشان داده یکی از موثرترین مهاجمان فوتبال ایران است، این در حالی است که او در دور رفت یک گل سالم زد و به رغم عبور توپ از خط دروازه، داور مسابقه به اشتباه گل را مردود اعلام کرد.
عبدی در حالی بعد از منشا ۱۱ گله و یامگا ۸ گله در رده سوم بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر قرار دارد که بر خلاف این دو بازیکن خارجی ، هیچکدام از گل هایش از روی نقطه پنالتی نبوده است و تمامی گل های عبدی در جریان بازی به ثمر رسیده است.
اگر پنالتی ها را کنار بگذاریم مهاجم مازندرانی پرسپولیس آقای گل فعلی لیگ برتر است. عبدی در این فصل آمار هر ۱۱۲ دقیقه یک گل را از خودش ثبت کرده و بهترین گلزن تیمش است. مهدی  که در فصل گذشته هم  بعد از احمد نوراللهی ۱۰ گله با ۹ گل زده دومین گلزن پرسپولیس بود، هنوز نتوانسته خودش را به عنوان یک مهاجم فیکس در همه بازی های پرسپولیس معرفی کند.
در واقع نوسان در بازی عبدی و البته سایر مهاجمان پرسپولیس باعث شده تا یحیی گل محمدی از عملکرد خط حمله تیمش به طور کامل راضی نباشد و به همین دلیل او به سراغ خرید شیرزد تمیروف ازبکستانی رفت. با توجه به مصدومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر و آسیب دیدگی که برای پاکدل به وجود آمد، عبدی این فرصت را دارد تا با ادامه همین روند جایگاه ثابتی در خط حمله پرسپولیس برای خودش دست و پا کند و به مهره فیکس یحیی گل محمدی تبدیل شود.
مهاجم جوان سرخ ها که همین چند وقت پیش سرمربی پرسپولیس از او به عنوان  پسرش نام برد،  درچند بازی از این فصل خصوصا وقتی که  پرسپولیس با فقر گلزن و مهاجم مواجه بود، گاه با نمایش ضعیف  خود، باعث عدم اعتماد یحیی به این بازیکن شد. چهره‌ای که علی‌رغم سن کمی که دارد  گل‌های مهمی در این تیم به نام وی ثبت شده است. ستاره جوان سرخ ها باید  از این پتانسیل بزرگ خود بیشتر استفاده کند تا در آینده بازیکن مورد اعتماد یحیی باشد.

بیشتر بخوانید:

هافبک سپاهان فصل را از دست داد

تساوی پر گل کنعانی زادگان و یارانش مقابل الاهلی

من بوندسلیگا بازی کرده‌ام و اعتقادی به شانس ندارم

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا