اخبار ورزشی

ستاره آرژانتین بعد از جام جهانی خداحاقظی خواهد کرد/عکس

ستاره آرژانتین بعد از جام جهانی خداحاقظی خواهد کرد/عکس

بیشتر بخوانید:به گزارش خبرگزاری recive؛ تیم ملی آرژانتین بامداد امروز نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل ونزوئلا ارائه داد و موفق شد با سه گل حریف خود را شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد تیم لیونل اسکالونی همچنان به عملکرد خوب خود طی ماه های اخیر ادامه دهد. آنها همچنین آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر را برابر اکوادور برگزار خواهند کرد.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در مصاحبه ای اعلام کرد که بعد از جام جهانی تصمیم خود را در رابطه با ادامه کار با آلبی‌سلسته یا خداحافظی اتخاذ خواهد کرد. با این حال اکنون آنخل دی ماریا، دیگر ستاره تیم ملی آرژانتین تایید کرده که بعد از جام جهانی با بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد.

دی‌ماریا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “فقط می‌خواستم از محبت بزرگی که دریافت کرده‌ام تشکر کنم. همیشه آرزوی همه چیزهایی که در این شب زیبا تجربه کرده‌ام را داشتم. احتمالاً این آخرین بازی من با این پیراهن در آرژانتین بود و این‌که بگویم شب فوق العاده ای بود، نمی تواند همه چیز را بیان کند. متشکرم، سپاسگزارم و هزاران بار متشکرم. اکنون به کل تیم برای عملکرد فوق العاده شان تبریک می گویم. مسابقه ای عالی برای همه. بیایید با هم به رشد و رویاپردازی ادامه دهیم. برو بریم آرژانتین!”
آنخل دی‌ماریا از سال ۲۰۰۸ کار خود را در تیم ملی آرژانتین آغاز کرد و شاید مهمترین گل او برای آلبی‌سلسته در همین فینال کوپا آمریکای اخیر بود؛ جایی که دی ماریا گل پیروزی بخش و قهرمانی آرژانتین برابر برزیل را به ثمر رساند و تنها جام خود با این تیم تا اینجا را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

قانون موقتی فوتبال دائمی می شود

آمار دروغ نمی گویند؛ بیرانوند یا عابدزاده؟/عکس

بازدید اعضای هیات رییسه و مدیر تیم ملی از ورزشگاه امام رضا پیش از بازی با لبنان

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا