خوزستان

ستاد پیگیری و رسیدگی امور حقوقی و قضایی حادثه متروپل افتتاح شد

ستاد پیگیری و رسیدگی امور حقوقی و قضایی حادثه متروپل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری recive از خوزستان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: ستاد پیگیری و رسیدگی امور حقوقی و قضایی حادثه متروپل افتتاح شد، افراد می‌توانند با مراجعه به این محل اطلاعات و آمار خود را به گروه‌های مستقر ارائه و راهنمایی قضایی و اداری مربوطه را دریافت کنند.

احسان عباس پور فرماندار ویژه آبادان دیروز چهارشنبه ١١ خردادماه در خصوص افرادی که در این حادثه خسارتی دیده‌اند، تصریح کرد: مرکزی با همکاری دادستان استان و منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد که افراد می‌توانند با مراجعه به این محل اطلاعات و آمار خود را به گروه‌های مستقر ارائه و راهنمایی قضایی و اداری مربوطه را دریافت کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آوار برداری ساختمان متروپل، افزود: سرعت آواربرداری نسبت به گذشته بیشتر شده و دستگاه‌های سنگین و فوق سنگین در محل حادثه حاضر شدند.

عباس پور با بیان اینکه همه تلاش ما تسکین آلام مردم است، تصریح کرد: در کنار سرعت، دقت عمل را نیز در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: گروهی متشکل از بهترین نفرات فنی و مهندسی در محل حاضر هستند و پیرامون موضوعات مربوط به تخریب ساختمان به ارائه نظر خواهند پرداخت، که پس از جمع‌بندی‌های لازم به مردم اطلاع داده خواهد شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا