اخبار ورزشی

سانحه‌ رانندگی برای صورت زخمی دنیای فوتبال/عکس

سانحه‌ رانندگی برای صورت زخمی دنیای فوتبال/عکس

باشگاه سالرنیتانا رسما تایید کرد که ستاره فرانسوی این تیم یعنی فرانک ریبری دچار سانحه رانندگی شده است. در بیانیه این باشگاه ایتالیایی آمده است: “فرانک ریبری در حالی دچار یک سانحه رانندگی شده که راننده وسیله نقلیه نبوده است. یک آسیب جزئی به سر این بازیکن وارد شده و او جهت احتیاط به چند روز استراحت نیاز دارد.”
در همین راستا کالچو مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه به چیزی حدود هفت روز به استراحت احتیاج خواهد داشت و پس از آن می‌تواند به تمرینات تیم سالرنیتانا بازگردد.
گفتنی است روز شنبه، این بازیکن ۳۸ ساله کاپیتان سالرنیتانا در تساوی ۱-۱ مقابل بولونیا در ورزشگاه آرچی بود. اگر درمان این بازیکن یک هفته به طول بینجامد، او دیدار روز جمعه سری آ مقابل اینتر در سن سیرو را از دست خواهد داد.
ریبری یکی از ستاره‌هایی بود که در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در ترکیب تیم ملی فرانسه ظهور کرد و بعد از انتقال به بایرن مونیخ به نمایش های خیره کننده خود ادامه داد و حتی تا آستانه کسب توپ طلا نیز پیش رفت. ریبری در سال ۲۰۱۹ به حضور ۱۲ ساله خود در بایرن مونیخ پایان داد و به فیورنتینا پیوست. ستاره فرانسوی بعد از دو فصل حضور در فیورنتینا، تابستان گذشته راهی سالرنیتانا شد و شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی او در پایان فصل وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

حمایت قاطعانه هادی چوپان از مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد/عکس

حضور کریم باقری در برنامه تلویزیونی ممنوع شد

ادعای بزرگ نامزد رونالدو درباره ثروتش
۲۵۷ ۴۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا