آذربایجان غربی

سامانه سدف آماده ثبت‌نام متقاضیان دریافت گاز مایع در آذربایجان‌غربی

ناصر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به انتشار خبری مبنی بر صف‌های طولانی برای خرید کپسول گاز مایع در ارومیه، اظهار داشت: از سال گذشته براساس مصوبه قاچاق کالا  و ارز، ساماندهی گاز مایع همزمان با کل کشور اجرا شده است و توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سدف انجام می‌شود.

وی از متقاضیان بخش‌های صنفی و صنعتی خواست در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرسhttps://newtejaratasan.niopdc.ir    ثبت‌نام کنند  و گفت: از ابتدای مهر ماه تا کنون یک هزار و 200 تن گاز مایع از پالایشگاه‌های مبدا برداشت شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ ارومیه اعلام کرد: در کل استان 160 هزار خانوار مصرف کننده سوخت مایع وجود دارد که نیازمند ثبت‌نام  در این سامانه هستند که برای هر خانوار 4 کپسول با قیمت یارانه‌ای در نظر گرفته شده و قیمت مصوب هر کپسول گاز مایع 11 کیلویی  16 هزار و 700 تومان است.

مقدسی با بیان اینکه پخت رب و دوشاب و ناآگاهی مردم برای ثبت‌نام در سامانه مذکور سبب شده تا افراد سودجو کپسول‌های گاز مایع را گران‌تر در اختیار مردم قرار داده و صف‌های طولانی نیز ایجاد شود، یادآور شد: مصرف کنندگان واقعی اعم از بخش خانگی، صنفی و صنعتی استقبال خوبی از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع انجام داده‌اند و در حال حاضر میزان مصرف گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار و سایر مصرف کنندگان شارژ می‌شود.

وی با بیان اینکه مصرف کنندگان فصلی نیز می‌تواند گاز را به قیمت تعاونی خریداری کنند، ادامه داد: در راستای دسترسی آسان مصرف کنندگان فصلی و موقت، تعدادی از کارکنان منطقه با تجهیزات رایانه و اینترنت در شرکت‌های موزع و تاسیسات مردمی مستقر شده، به صورت رایگان از مردم ثبت‌نام می‌کنند.
انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا