اخبار استانها

ساخت 3 فضای اداری جدید بیمه سلامت منتظر چراغ سبز سازمان برنامه و بودجه لرستان

ساخت 3 فضای اداری جدید بیمه سلامت منتظر چراغ سبز سازمان برنامه و بودجه لرستان

به گزارش recive لرستان ، شاهدخت فتحی بیرانوند در گفتگو با recive در این زمینه گفت : باتوجه به مشکلات فضای اداری و نیاز این اداره کل مدتهاست بدنبال اخذ مجوز ساخت فضاههای اداری جدید در سطح استان هستیم .

وی افزود : با پیگیری های مستمر و مساعدت سازمان بیمه سلامت کشور توانستیم اعتبار لازم جهت ساخت ساختمان اداری در 3 شهرستان استان را اخذ نماییم .

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با بیان اینکه در 3 شهرستان دلفان ، ازنا و چگنی فضای اداری احداث خواهد شد اظهار داشت : جهت تملک و خرید زمین و اخذ پروانه ساخت این 3 شهرستان مبلغ 1 میلیارد و 750 میلیون تومان از سازمان بیمه سلامت کشور اخذ و زمینهای مورد نیاز در شهرستانهای مذکور خریداری و تملک گردید.

فتحی بیرانوند همچنین از اخذ اعتبار مجدد بمنظور ساخت 3 پروژه از مرکز خبر داد و افزود: باتوجه به محرومیت استان از نظر منابع مالی ، با رایزنی های گسترده و مساعدت مدیرعامل و معاونین بیمه سلامت کشور حدود 8 میلیارد تومان جهت ساخت طرحهای لرستان تخصیص داده شد .

وی جذب 8 میلیارد تومان اعتبار را مستلزم صدور مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ذکر کرد و گفت: جذب این میزان اعتبار به استان منوط به صدور موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان است که در صورت موافقت استان این میزان اعتبار به اداره کل بیمه سلامت استان تخصیص و روند برگزاری پروسه مناقصه و ساخت پروژه ها آغاز خواهد شد .

مدیرکل بیمه سلامت استان در پایان اظهار داشت : از سرکار خانم حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار می رود نسبت به این موضوع که برای استان فرصتی مغتنم می باشد مساعدت نمایند و مجوزات قانونی را جهت کمک به استان صادر کنند در غیراینصورت باتوجه به اینکه اعتبار مدنظر از مرکز تخصیص یافته قطعاً به سایر استانها منتقل خواهند کرد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا