اجتماعی

زن بیمار روانی، هم اتاقی اش در بیمارستان را خفه کرد / قاتل: با این کار او را به بهشت فرستادم

زن بیمار روانی، هم اتاقی اش در بیمارستان را خفه کرد / قاتل: با این کار او را به بهشت فرستادم


با اعلام این خبر بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی بیمارستان شدند. قتل در اتاق شماره 3، طبقه همکف بیمارستان رخ داده بود. داخل اتاقی 20 متری با دو تختخواب، دو کمد کوچک و سطل زباله‌ای که در قسمت دیگر اتاق قرار داشت.

قتل با دستمال سفید

جسد زن میانسال در حالی که لباس بیمار به تن داشت در کنار یکی از تخت‌ها افتاده بود و دستمال سفید رنگی نیز دور گردنش گره خورده بود. قاتل نیز زنی 50 ساله بود با لباس‌هایی مشابه که نشان می‌داد هر دو از بیماران این مرکز روانی هستند و در چند قدمی جسد ایستاده بود.

حوالی ظهر یکی از بیماران که در حال عبور از مقابل اتاق شماره 3 بود، با مشاهده زن 50 ساله که در حال خفه کردن مقتول است موضوع را به پرسنل بیمارستان اطلاع داده و پرستاران با ورود به محل جنایت، تلاش برای نجات جان زن میانسال را آغاز کردند اما متوجه شدند که او فوت کرده و درنهایت موضوع به پلیس گزارش داده شد.

مأموران بلافاصله به سراغ تصاویر دوربین‌های مداربسته اتاق رفتند که لحظه به لحظه جنایت را ضبط کرده بودند. به دستور بازپرس جنایی، تصاویر گرفته شده توسط دوربین مورد بازبینی قرار گرفت. فیلم‌ها نشان می‌داد متهم در حالی که لیوانی آب به‌دست دارد در حال صحبت با مقتول است. مکالمه‌ای چند ثانیه‌ای و سپس مقتول به سمت کمدهای کوچکی که بین دو تخت قرار داشت رفت و لیوان را روی آن گذاشت و دوباره به سمت در خروجی اتاق رفت.

زمانی که مقتول تنها چند قدمی با در خروجی فاصله داشت، زن میانسال دستمال باریک و سفید رنگی را که به‌دست داشت از پشت سر دور گردن او انداخت. مقتول نیز بدون هیچ مقاومتی ایستاد تا نقشه جنایت اجرا شود. زن 50 ساله، دستمال را فشار داد و بعد از 10 ثانیه دست و پاهای مقتول شل شده و او روی زمین افتاد اما بازهم زن میانسال به کارش ادامه داد و بعد از حدود 10 دقیقه از مقتول جدا شد.

آخرین درخواست مقتول

وقتی زن میانسال مقابل بازپرس جنایی نشست ادعای عجیبی را مطرح کرد: در مقابل در ورودی اتاق در حال صحبت با مقتول بودم که او به من گفت« تو شیطان هستی و من دلم می‌خواهد که در ماه رمضان به بهشت بروم. مرا به بهشت بفرست.» با این کاری که کردم او به بهشت رفت.

در تحقیقات صورت گرفته از کادر درمان بیمارستان مشخص شد که روز 14 فروردین هر دو زن برای درمان در این بیمارستان پذیرش شده‌اند.

به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد. همچنین بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور شناسایی خانواده هر دو بیمار، انتقال متهم به پزشکی قانونی درخصوص بررسی صحت روانی او و تحقیقات تکمیلی در این جنایت را صادر کرد.
23302

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا