آذربایجان شرقی

زنگ خطر کاهش درآمدهای دفاتر ثبت آذربایجان شرقی

زنگ خطر کاهش درآمدهای دفاتر ثبت آذربایجان شرقی

به گزارش recive از تبریز، محمد افخمی در دیدار با هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کانون و ثبت مجموعه ای به هم پیوسته و در کنار هم هستند، تعامل سازنده و پیگیری مستمر امور را سرلوحه کار اداره کل ثبت استان در سال جدید دانست.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت فراهم شدن بسترپرقدرت وامن اینترنتی برای دفاتربرهمکاری مستمرکانون وثبت تاکید کرد و گفنت: الکترونیکی شدن فرآیندهای ثبتی ضمن کاهش تخلفات و ایجاد شفافیت به تدقیق و تسریع در امور کمک بسزایی کرده است.
افخمی با اشاره به وجود کارگروهی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیرامون بروز رسانی و بررسی مشکلات سامانه ثبت آنی بر ارائه نکته نظرات کانون در این رابطه تاکید کرد.
در این جلسه، محمود حسن زاده رییس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی نیز با اشاره به کاهش درآمد دفاتر علیرغم افزایش سرسام آور هزینه های آنها بر ارائه راهکارهای مناسب و عملیاتی در اسرع وقت اشاره کرده و تشکیل کارگروه تقویت و توسعه اسناد رسمی را از جمله برنامه های اصلی هیئت مدیره کانون استان در سال جدید عنوان کرد.
در پایان جلسه اعضای حاضر با ارائه گزارش از مشکلات سامانه ثبت الکترونیکی، ارائه و مقرر شد کارگروهی مشترک فی مابین کانون و اداره کل ثبت استان پیرامون بررسی موارد اختلافی در حوزه دفاتر اسناد رسمی دراستان تشکیل گردد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا