اجتماعی

رییس پلیس فتا خوزستان: با منتشرکنندگان فیلم صحنه قتل برخورد می‌کنیم

رییس پلیس فتا خوزستان: با منتشرکنندگان فیلم صحنه قتل برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری recive و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی بیان کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی برخی افراد با اهداف مختلف اقدام به انتشار تصاویر و ویدیو از صحنه‌های خشن و وقوع قتل می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود دستگیر شدن عاملان جنایت توسط پلیس ،تهیه و انتشار این گونه کلیپ‌ها می‌تواند باعث ایجاد ترس و جریحه دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شده و آسیب‌های روانی جبران ناپذیری به ویژه برای کودکان و نوجوانان به بار آورد.

سرهنگ حسینی افزود: پلیس فتا به محض رصد و رویت این گونه کلیپ‌ها نسبت به شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان برابر قانون اقدام خواهد کرد.

رییس پلیس فتا خوزستان بیان‌کرد: تولید کنندگان این گونه محتواهای غیرمجاز با اقدامات فنی شناسایی و برای تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضایی ارجاع می‌شوند.

وی به تمامی کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی کشور که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در جامعه و موجب بروز عواقب جبران ناپذیر شود خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

گزارش یک همسرکشی

واکنش دادگستری خوزستان به قتل فجیع یک زن

47231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا