اجتماعی

ریختن صدها سرنگ واکسن در جوی آب

ریختن صدها سرنگ واکسن در جوی آب

روز جمعه 15 بهمن ماه فیلمی از صدها سوزن واکسن کرونا در یک جوی آب در نزدیکی سالن محل نمایشگاه‌های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار در رسانه‌ها منتشر شد. این سوزن‌ها در مقابل یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا در بندرعباس در درون یک جوی آب ریخته شده بودند.

این ویدیو در بسیاری از شبکه اجتماعی نیز باز نشر شد.

ریختن صدها سرنگ واکسن در جوی آب

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس درباره فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر  رهاسازی سرنگ‌های مرکز تجمیعی واکسیناسیون سه راه جهانبار در کنار سطل زباله گفت: فردی با ورود به محوطه نمایشگاه و با هدف جمع آوری ظروف پلاستیکی، سیفتی باکس (safty box)کیسه‌های زباله را پاره و سرنگ‌ها را تخلیه کرده بود.

فریده فخار افزود: مرکز تجمیعی واکسیناسیون سه راه جهانبار بعد از شیفت عصر یعنی حدود ساعت ۸ و نیم الی ۹ ظروف سیفتی باکسی که حاوی سرنگ های مصرفی است درون کیسه های زباله قرار داده و بعد کیسه‌های زباله را در کنار سطل زباله در محوطه نمایشگاه می گذارند؛ تا در موعد مقرر و هنگام حضور خودروهای حمل زباله تحویل ماموران شهرداری شود.

دکتر فخار ابراز کرد: از زمانی که نمایشگاه گل و گیاه دایر شده است؛ درب حیاط به دلیل تردد شهروندان تا دیر وقت باز بوده که در این حین متاسفانه فردی فرصت طلب و سودجو یا به هر عنوان کیسه‌های زباله را پاره و ظروف سفتی باکس را برداشته و سرنگ ها را در محل تخلیه کرده بود.

وی اظهار کرد: همکاران ما بلافاصله پس از آگاهی از موضوع اقدام به جمع آوری سرنگ ها نموده اما تا قبل از حضور همکاران بهداشتی شخصی در این مدت زمان کوتاه اقدام به فیلم برداری از محیط نموده و درشبکه های مجازی منتشر می نماید.

فخار خاطر نشان کرد: زباله های مرکز تجمیعی واکسیناسیون سه راه جهانبار هرشب طبق برنامه در ظروف سیفتی باکس و کیسه‌های زباله جمع آوری و در زمان مقرر تحویل خودروهای حمل پسماند شهرداری می شد که بدلیل  مشکله ایجاد شده و جلوگیری از وقوع موارد اینچنینی تصمیم بر آن شد که این زباله ها هر شب پس از پایان  کار جمع آوری و از مرکز بدلیل باز بودن درب نمایشگاه تا دیر وقت خارج نشود و  صبح روز بعد در ساعت مشخص تحویل خودروهای پسماند شهرداری شود.

بیشتر بخوانید:

پیک وحشتناک امیکرون در ایران، کمتر از ۲ هفته دیگر/ کارمندان دورکار شوند

آغاز برخورد با رانندگان تاکسی که واکسن نزده‌اند

47231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا