اخبار ورزشی

رونمایی بایرن مونیخ از یک ستاره آینده دار/ وانر تاریخ ساز شد +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لیگ آلمان، بایرن مونیخ به مصاف مونشن گلادباخ رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در دقیقه 75 بازی، ناگلزمان تصمیم گرفت که ستاره جوان خود را به جای «مارک روکا» وارد زمین کند. آن ستاره جوان به نام «پاول وانر» با سن 16 سال و 15 روز به دومین بازیکن جوان تاریخ بوندس لیگا نام گرفت.

وانر 15 دقیقه در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشت و توانست در سمت راست تیم، نمایش مثبتی از خود نشان دهد. او رکورد جمال موسیالا را شکست و به جوان ترین بازیکن تاریخ بایرن بدل شد. موسیالا، اولین بازی خود برای باواریایی‌ها را در سن 17 سال و 115 روز انجام داد.


از سمت راست ؛ پاول وانر (16 ساله) و لوکاس کوپادو (17 ساله) و ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ با 34 سال سن

البته رکورد بوندس لیگا در دست «یوسف موکوکو» از دورتموند است که با سن 16 سال و یک روز به جوان ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا نام گرفت.

سایت باشگاه بایرن مونیخ در خصوص ونر نوشت: این بازیکن چند روز فوق العاده را سپری کرد. در روز چهارشنبه او با ترکیب تیم ملی آلمان زیر 17 سال به اسپانیا سفر کرد ولی روز پنجشنبه برای قرار گرفتن در ترکیب بایرن مقابل گلادباخ به مونیخ بازگشت. وانر نمایشی شاهکار از خود نشان داد ولی بایرن در انتها 2 بر یک شکست خورد.

ناگلزمان در خصوص او گفت: پاول یک استعداد شگفت انگیز است. او هنوز خیلی جوان است و از نظر فیزیکی خیلی رشد نکرده است.با این حال سرعت بالایی دارد و به شدت تکنیکی است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا