اخبار استانها

رونمایی از 13 دستگاه اتوبوس جدید در شهرکرد به مناسبت دهه فجر

رونمایی از 13 دستگاه اتوبوس جدید در شهرکرد به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، محمدتقی جاپلقی در حاشیه این برنامه با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اظهارداشت: در تلاش هستیم تا بتوانیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد را که بخش عمده آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم در همین راستا همزمان با دهه مبارک فجر 13 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل افزوده شد.
وی افزود: این تعداد اتوبوس از کارخانه خودروسازی عقاب‌افشان استان سمنان با اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد تومان از طریق اوراق صکوک خریداری شد و تزریق این تعداد اتوبوس مرهمی برای حمل و نقل عمومی است.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه در اتوبوس‌های جدید امکانات برای معلولین و جانبازان پیش‌بینی شده است، بیان کرد: رونمایی این اتوبوس‌ها در ایام الله دهه فجر و برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و قرار گرفتن در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهیدان انقلاب و جانبازان ارزشمند باعث ایجاد خیر و برکت بیشتر در روند خدمات‌رسانی به شهروندان و معلولین می‌شود.
جاپلقی گفت: هفته آینده در روز 22 بهمن شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی پروژه عمرانی و خدماتی هستیم که با حضور مسئولان انجام خواهد شد.
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: اتفاق امروز نشانه همدلی و همراهی همه مسئولان و نتیجه تلاش و پیگیری‌های کارشناسان و مدیران مجموعه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه برای خرید این تعداد دستگاه اتوبوس شورای پنجم و ششم و شهرداری قبلی و فعلی همه پای کار آمدند، افزود: هرکجا همدلی و همراهی همه مسئولان باشد می‌توانیم اهداف بزرگ را برای خدمت به مردم نشانه بگیریم و همگام و هم قدم با هم گام برداریم.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا