اخبار ورزشی

روزهای سیاه بازیکن سابق بارسلونا در پاری‌سن‌ژرمن

روزهای سیاه بازیکن سابق بارسلونا در پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش خبرگزاری recive؛ باشگاه پاری سن ژرمن روز سه‌شنبه جلسه‌ای را با حضور لئوناردو، مدیر ورزشی، به‌همراه آنخلو کاستیازی، جانشین او، و اولریش رامه، مدیر کل این باشگاه، برگزار کرد.
پس از صحبت‌هایی که با خیرا حمروئی انجام شده و چند دقیق به طول انجامید، به این بازیکن گفته شد که اجازه حضور در تمرینات تیمی در یک هفته آینده را ندارد.
این بازیکن فرانسوی این هفته در مرکز دعوا و درگیری پیش آمده در تمرینات پی اس جی در شب دیدار برابر لیون بود و پس از آن در ترکیب این تیم نیز قرار نگرفت. گفته می‌شود که این بازیکن تصمیم مدیریت پی اس جی را پذیرفته و بدون هیچ مصاحبه یا دیداری با دیگر اعضای این باشگاه، محل باشگاه را پس از پایان جلسه ترک کرده است.
سه بازیکن دیگر نیز در جریان این درگیری دخیل بوده‌اند اما هر سه اجازه حضور در تمرینات این تیم را دریافت کرده‌اند. تصمیم اتخاذ شده از سوی مدیریت این باشگاه به اطلاع سایر بازیکنان هم رسیده است.
با این تصمیم به نظر می‌رسد که کار این باشگاه فرانسوی با حمروئی به پایان رسیده، خصوصا که این بازیکن در عرض چند هفته از قربانی خشونت به فردی دروغگو تبدیل شده که اخلاق را زیر پا گذاشته است.
مدیران پی اس جی نیز به‌خوبی می‌دانند که جو این تیم به هیچ‌وجه به سود این هافبک فرانسوی نیست و بسیاری او را مسئول اتفاقات و دستگیری آمیناتا دیالو پس از درگیری‌هایی که در ماه نوامبر رخ داده بود؛ می‌دانند.
بیشتر بخوانید:
گلزنی مهاجم گل‌گهر برای استقلال!/عکس
نوازی با انتقاد شدید از الهامی: اول دهانت را آب بکش بعد اسم من را بیاور!
گل محمدی پسرش را اخراج کرد!
۲۵۳۲۵۸

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا