اخبار ورزشی

روزهای تلخ بازیکنی که قلب فرهاد مجیدی بود

روزهای تلخ بازیکنی که قلب فرهاد مجیدی بود

بسیاری از استقلالی‌ها می‌گویند بزرگترین اشتباه قایدی این بود که از استقلال رفت ولی همین قایدی بابت انتقالش به الاهلی کلی به استقلال پول رساند و البته خودش هم نسبت به استقلال پول خوبی گرفت. آخرین قرارداد قایدی با استقلال یک میلیارد تومان بود که گفته می‌شد مدیران می‌خواهند آن را سه برابر کنند اما هیچ کس نفهمید چنین اتفاقی افتاد یا نه؟
روزی که مهدی قایدی از استقلال رفت فرهاد مجیدی در مصاحبه ای گفت او قلب من در استقلال بود و حالا که رفته انگار قلبم را از دست داده‌ام. مجیدی رابطه بسیار خوبی با قایدی داشت و آنها هنوز هم با هم در ارتباطند اما مهدی اصلا روزهای خوبی را در الاهلی امارات سپری نمی‌کند و تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین و حتی سکو نشین شده است. هواداران الاهلی نسبت به این مسئله انتقاد زیادی دارند و کلی از سرمربی تیمشان انتقاد کرده اند امابا این حال قایدی روزهای تلخی را سپری می‌کند و به خاطر همین نیمکت نشینی، تیم ملی را هم از دست داده و هیچ بعید نیست که با ادامه این روند جام جهانی را هم از دست بدهد که بهرحال برای او یک شکست بزرگ است.
قایدی بازیکن با استعدادی است و حضور در جام جهانی برای او بسیار حیاتی است و تجربه اش را بیشتر می‌کند. حتی این مسئله می‌تواند روی قیمت او در قراردادهای بعدی هم تاثیر مستقیم بگذارد اما واقعیت این است که در حال حاضر نمی‌توان از اسکوچیچ به خاطر دعوت نکردن مهدی قایدی ایراد گرفت چرا که این بازیکن حتی در تیم باشگاهی خود هم بازی نمی‌کند و فیکس نیست. چه در لیگ امارات و چه در لیگ قهرمانان آسیا که می‌تواند سکوی پرتاب مهدی باشد.

بیشتر بخوانید:

گاف عجیب باشگاه پرسپولیس برای جذب آقای ستاره
ژست جالب فوتسالیست زن با جام قهرمانی/عکس
ماجرای بازی کردن تیم ایرانی با پرچم امارات!
258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا