تهران

روایت حبیب، روز بصیرت در قرچک به اجرای نمایش پرداخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، هم زمان با ۹ دی روز بصیرت و بصیرت افزایی و در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان قرچک با تجمع در مقابل مصلی بزرگ شهرستان با آرمانهای ولایت و رهبری تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در مراسم روایت حبیب که هم زمان با روز بصیرت افزایی مردم شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین شاگرد مکتب حاج قاسم سفیر شهید مجاهد حاج حسن ایرلو را که به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، مردم ولایت مدار شهرستان قرچک با حضور در این مراسم با امام دیروز و رهبر فرزانه امروز تجدید میثاق کردند.

وی گفت: شهدای دفاع مقدس با جانفشانی و نثار جان خود این انقلاب را تقدیم ما کردند، شهدای فاطمیون و مدافع حرم راهرو شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند که در دفاع از حرم  حضرت و به طور غریبانه به دست تکفیری ها و داعشی ها به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

امام جمعه قرچک افزود: بصیرت فاطمی امروز لازمه همه ملت‌های ایران اسلامی و کشورهای مسلمان است، حماسه دهه دی بعد از چندین فتنه انجام شد، حماسه نه دی آبی بود بر آتش که فتنه های ده ساله دشمنان انقلاب اسلامی بود.

اسماعیلی تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

وی در ادامه افزود: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه قرچک با اشاره به حماسه نه دی و برنامه های های حماسی نه دی اظهار کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه، استکبار جهانی و معاندین نظام و  تجدید میثاق با نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی بیان کرد: مردم ولایت مدار با حضور در حماسه ۹ دی مشت محکم بر دهان استکبار زدند، مردم با حضور پرشور خود در روز نهم دی ماه و تاریخ انقلاب اسلامی بار دیگر  یوم الله را ماندگار کردند، و بر ولایت مداری ملت ایران  تاکید کردند.

وی تاکید کرد: فناوری که ایران در عصر مدرن به جهان اسلام صادر کرده نهضت مقاومت، نیروهای مقتدر همچون حاج قاسم سلیمانی، شهید ایرلو  بوده است که ترویج دهنده آرمانهای رهبری و انقلاب و ابستادن در مقابل استکبار را ترویج دادند.

امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: با گذشت ده سال از حماسه ۹ دی مردم با بصیرت و انقلابی هنوز بر خط قرمزهای نظام که همان فتنه می باشد تاکید می کنند و با حضور خود جوش خود در مراسم های نهم دی مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران به دیگر کشورهای جهان اعلام می کنند و استکبار جهانی را نفی می کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا