همدان

رفع سد معبر، علت جمع‌آوری سازه‌ «اسکای‌مال» در همدان

محمود مسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به جمع‌آوری سازه‌های پروژه اسکای‌مال در همدان و سوالاتی مبنی بر اینکه این پروژه متوقف شده است اظهارکرد: با درخواست شهرداری و ایجاد سد معبر، مالک به اختیار خود این سازه‌ها را جمع‌آوری کرده است و فعلا بحث توقف پروژه در میان نیست.

وی با بیان اینکه چون هنوز پروانه ساخت این پروژه آماده نیست، شهرداری از مالک خواست سازه‌ها را جمع‌آوری کند و او هم این اقدام را انجام داد گفت: توقف پروژه به شورای شهر ارتباطی ندارد و از سوی سازمان مسکن و شهرسازی بوده که باید آنها در مورد ادامه پروژه نظر دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه جمع‌آوری سازه‌های پروژه اسکای مال به منزله توقف پروژه نیست بلکه فعلا به خاطر اینکه برای مردم سد معبر ایجاد شده بود، سد معبر رفع شده است، تاکید کرد: این اقدام به منزله تعیین تکلیف پروژه اسکای مال نیست.

وی با اشاره به اینکه دادستان قبلا به این پروژه ورود کرده بودند، افزود: اخیر نامه‌ای از سوی دادستانی برای پروژه اسکای‌مال نامه ارسال نشده و تنها به خاطر صحبت و تعامل شهرداری و مالک نسبت به این تصمیم و جمع‌آوری سازه اقدام است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا