قم

رعد قم برابر شهرداری بابک به دنبال سومین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون برای دیدارهای هفته چهارم از دور رفت فصل ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده و لیگ برتریی‌ها در چهار مسابقه تعیین کننده برابر یکدیگر به میدان می‌روند، لیگی که آرام آرام چهره مدعیان قهرمانی آن مشخص می‌شود.

این دومین بازی خارج از خانه تیم رعد پدافند هوایی قم در فصل جاری لیگ برتر بدمینتون است، در حالی‌که نماینده در بازی خارج از خانه قبل خود که از هفته دوم و در میهمانی تیم اراک برگزار شد با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان را مغلوب کرد، ضمن اینکه نماینده قم در دو بازی خانگی ابتدا ۳ بر ۲ مغلوب تیم سیستان و بلوچستان شد و سپس ۴ بر ۱ توس‌مسیر مشهد را مغلوب کرد.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم پس از موفقیت در لیگ دسته اول سال ۱۳۸۸ و کسب مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در در مسابقات سال ۱۳۹۹ لیگ برتر ایران که به مدت ۱۰ هفته با حضور ۶ تیم برگزار شد با کسب ۹ برد و یک باخت عنوان قهرمانی را به دست آورد.

امسال هشت تیم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان ایران حضور دارند که در مدت ۱۴ هفته به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان این دوره مشخص شود، در حالی که تیم رعد پدافند هوایی قم هم اکنون جزو سه تیم بالای جدول رده‌بندی این لیگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا