سمنان

رعایت نکات ایمنی و مدیریت مصرف برق توسط هیئت های مذهبی در ایام محرّم

رعایت نکات ایمنی و مدیریت مصرف برق توسط هیئت های مذهبی در ایام محرّم

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عرض تسلیت مناسبت ماه های محرّم و صفر و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) بیان داشت: هیئت ها و تکایایی که جهت برگزاری این مجالس شریف و مذهبی نیاز به برق موقت دارند ، به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.

سید محمد حسینی نژاد با تأکید بر این که کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری در تأمین برق مطمئن می باشند اظهار داشت: استفاده از روش های غیرفنی و غیر قانونی در تأمین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت های مالی برای افراد خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسئولان و خادمان هیئت های مذهبی و تکایا در طول سال و همچنین در ایام سوگواری، از لامپ های کم مصرف و پربازده و ال ای دی جهت تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری بهره گیری کرده و از لامپ های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ های مدادی و رشته ای پرهیز نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی بیشتر شبکه، به هنگام حمل پرچم و علامت های مخصوص عزاداری، به تأسیسات و شبکه های توزیع برق که در خیابان ها و معابر وجود دارد توجه شود.

وی افزود: تکایا و هیئت های مذهبی در هنگام بهره گیری از انشعاب برق، حتماً از ترمینال ها و پریزهای استاندارد استفاده نموده و تابلوهای ورودی برق از دسترس کودکان و محیط های مرطوب دورنگه داشته شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا